Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جدی دارد، گفت: این دشمنی با کوتاه آمدن ما در برخی از مسائل کم و یا از بین نمی‌رود و تنها راه مقابله، اطاعت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، هفدهمین دوره نظری معارف جنگ سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و امیر سرتیپ آراسته رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار خانزادی در این مراسم با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس به جهان نشان داد که همواره پای ارزش‌های والای انقلاب ایستاده و در هیچ زمانی به دشمن اجازه نگاه ناپاک به این سرزمین را نخواهد داد و در این راه با اهدا خون پاک هزاران شهید، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دست نااهلان و دشمنان نیفتاد.

وی با بیان اینکه فرماندهی معظم کل قوا، جوانان دانشجو را سکان داران آینده نیروی دریایی ارتش دانستند، افزود: برگزاری دوره‌های معارف جنگ و انتقال تجربه گران بهای دوران دفاع مقدس به جوانان بسیار با ارزش است و در افزایش روحیه شهادت طلبی و ایثار بسیار موثر خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تمام اساتید معارف جنگ، طی این دوره مطالب خود را با محوریت موضوع بصیرت افزایی به دانشجویان ارائه خواهند داد، تصریح کرد: حرکت موثر به سمت گام دوم انقلاب، شناخت بصیرت است که امروز ملت ما به آن نیاز دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهی معظم کل قوا در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه بر حضور جوانان در تمام عرصه‌ها دارند، تصریح کرد: این به آن معناست که گام اول را نسل پیشین با استحکام برداشتند و این امر باعث شد امروز در قله‌ای قرار گرفته ایم که به آن افتخار می‌کنیم و قطعا افتخارات پیاپی و بیشتری را با داشتن جوانان تجربه خواهیم کرد.

امیر دریادار خانزادی گفت: جمهوری اسلامی ایران، دشمنان جدی دارد و این دشمنی با کوتاه آمدن ما در برخی از مسائل کم و یا از بین نمی‌رود و تنها راه مقابله، اطاعت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

گفتنی است، فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان مراسم از نمایشگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در تالار خوارزمی دانشگاه بازدید کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه مجلس ظهور امام زمان عج یوم الله ۱۳ آبان خانزادی امیر خانزادی امیر دریادار خانزادی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق