Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اجرای قانون مبارزه با پولشویی و با توجه به الزام بانک مرکزی مبنی بر منع ارایه خدمات به حسابهای فاقد شناسه شهاب مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی هرچه سریعتر نسبت به دارا بودن این شناسه کسب اطلاع کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در اجرای قانون مبارزه با پولشویی و با توجه به الزام بانک مرکزی مبنی بر منع ارایه خدمات به حسابهای فاقد شناسه شهاب مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی هرچه سریعتر نسبت به دارا بودن این شناسه کسب اطلاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و پس از غیر فعال شدن حساب های فاقد شناسه هویت سنجی الکترونیکی بانکی (شهاب) مشتریان حقیقی در بانک ملی ایران، حساب های فاقد شناسه شهاب مشتریان حقوقی نیز در آینده ای بسیار نزدیک غیر فعال خواهند شد.

لذا بانک ملی ایران جهت رفاه حال مشتریان گرانقدر این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق مراجعه به منوی خدمات الکترونیک سایت اصلی بانک به آدرس https://bmi.ir/fa/shahab، نسبت به دارابودن یا نبودن شناسه شهاب خود کسب اطلاع کنند.

همچنین کاربران اپلیکیشن بله می توانند با استفاده از بازوی (بات) shahab_bot@ وضعیت کد شهاب خود را استعلام کنند. لازم به ذکر است، مشتریان گرانقدر حقیقی و حقوقی فاقد شناسه شهاب باید در اسرع وقت، به شعب  بانک  مراجعه و ضمن ارائه مستندات و مدارک ثبتی و هویتی، نسبت به تکمیل و اخذ شناسه شهاب خود اقدام کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر ظهور امام زمان عج آغاز امامت امام زمان عج نماز جمعه 13 آبان بانک ملی بانک بانکداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان