Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جمالی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام، مدیران و گردانندگان کانال‌های تلگرامی که در سطح استان ایلام با عنوان «شاخ شکن» اقدام به تهیه و انتشار تصاویر خصوصی برخی از شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی افزود: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی و با به کارگیری کارشناسان فنی و متخصص  و تعامل مطلوب با مقامات  قضایی برابر قانون با افرادی که امنیت کاربران را در فضای مجازی به مخاطره انداخته و یا هتک حیثیت می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کسانی که شکایتی علیه گردانندگان کانال‌های ضد اجتماعی شاخ شکن دارند به پلیس فتا ایلام به آدرس بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره) - جنب ستاد فرماندهی انتظامی استان مراجعه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس پلیس فرماندهی انتظامی رئیس پلیس شناسایی و دستگیر فتا فرماندهی انتظامی استان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل