Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگئی ریابکوف عصر روز شنبه، در پنل ویژه «برجام» در کنفرانس بین المللی منع گسترش تسلیحات هسته ای  و خلع سلاح که در مسکو برگزار شده بود ، اظهار کرد :  آمریکا با خروج غیرقانونی از برجام، نه تنها خود مرتکب تخلفی شدید و آشکار شده است ، بلکه دیگر کشورها را وادار می کند قطعنامه شورای امنیت را زیر پا بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این دیپلمات ارشد روس افزود : امیدواریم آمریکا متوجه شود فروپاشی توافق هسته ای ایران (برجام) به بازارهای انرژی و مالی صدمه وارد می کند.    

 وی با بیان این که  پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام، ایران همچنان به تعهدات خود  پایبند بود،خاطرنشان کرد :اروپا با بی مسئولیتی، به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده است. 

 ریابکوف همچنین خاطرنشان کرد : مسکو امیدوار است بتواند به حفظ این توافق مهم بین المللی که برای امنیت و ثبات منطقه و جهان بسیار اهمیت دارد، کمک کند.

310311

کد خبر 1319305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و روسیه زلزله تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس زلزله آذربایجان دونالد ترامپ بازار طلا و ارز انتخابی جام جهانی 2022 سینمای ایران استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!

بازدید 7 موشک اف‌جی‌ام-۱۴۸جاولین | FGM-148 Javelin مدرن ترین موشک، موشک هدایت شونده ضدتانک و ضد نفربر قابل حمل و شلیک، راهبردی ترین سلاح انفرادی ضدتانک ارتش آمریکاست که روسیه توانسته شماری از آنها را از ارتش اوکراین به غنیمت بگیرد. آمریکایی‌ها مدعی هستند روسیه در عوض همکاری نظامی ایران، شماری از تسلیحات غربی از جمله این سلاح حساس را به ایران داده و به شدت نگران مهندسی معکوسش توسط ایران هستند. تحلیل تحلیلگر انستیتو امنیت ملی آمریکا درباره تبعات مهندسی معکوس این سلاح در ایران بر آمریکا و اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • روسیه: به نظرات طالبان در نشست‌های بین‌المللی اهمیت می‌دهیم
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • پیش بینی ۲۷ سال پیش برژینسکی درمورد ایران که درست از آب درآمد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین