Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه زمین لرزه پنج شنبه شب گذشته آسیبی به واحدهای صنعتی و تأسیسات عمومی شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان میانه وارد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شاتا، سید مرتضی نیرومند اسکوئی اظهار داشت: درپی زلزله پنج شنبه شب در شهرستان میانه، اکیپ‌هایی از شرکت شهرک‌های صنعتی در اولین فرصت عازم منطقه شدند تا نسبت به ارزیابی آسیب‌های احتمالی وارده به شهرک‌های صنعتی تابعه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرک‌های صنعتی ترکمانچای، میانه 1 و 2، کاغذکنان، غیردولتی توسعه عمران میانه و ناحیه صنعتی ترک مورد بازدید قرار گرفتند و مشخص شد که هیچ آسیبی از زلزله ندیده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی تصریح کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان میانه طبق روال و بدون وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

زمین لرزه‌ای به‌ بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 2:17 بامداد روز جمعه، حوالی شهر "تَرک" در شهرستان میانه را لرزاند و تا کنون 5 کشته و 518 مصدوم در استان‌ آذربایجان‌ شرقی به‌جای گذاشته است.

بر اساس گزارش مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، تا کنون 153 پس‌ لرزه در منطقه گزارش شده، اما آرامش در سطح شهرها و روستاهای زلزله زده برقرار است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان شیراز کانون های مساجد روز 13 آبان وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه