Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه نخست این جشنواره در بخش کارتون به مهدی عزیزی از استان گلستان رسید و منصوره دهقانی از استان اصفهان و محمود نظری از استان همدان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را به دست آوردند.

مقام اول بخش کاریکاتور این جشنواره را هم، ابوالقاسم طهانیان از بوشهر به خود اختصاص داد و عنوان دوم و سوم بخش کاریکاتور نیز به ترتیب به سعید نوروزی از تهران و پیام وفاتبار از استان گیلان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آثار هانیه ابراهیمی از سمنان، حامد مرتضوی علوی از خراسان شمالی، علی شعبانی از اراک، محمدرضا ثقفی از البرز، علیرضا پاکدل از خراسان رضوی، مهناز یزدانی، مصطفی ستاریان و آیت نادری از اصفهان، طاهر شعبانی از همدان و پویا عبدلی از کرمانشاه در بخش کارتون شایسته تقدیر شناخته شد.

داوران همچنین در بخش کاریکاتور، اثر حمیدرضا حیات‌روشنایی از تهران، عارف نیازی از کرمانشاه و شهرام شیرزادی از تهران را شایسته تقدیر معرفی کردند.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در حاشیه این آیین گفت: ۵۶۳ اثر شامل ۴۰۳ کارتون و ۱۶۰ کاریکاتور از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده بود که از این تعداد، آثار ۱۹ هنرمند، برتر انتخاب شد.

وحید نمازی اظهار داشت: در این آیین از کاریکاتوریست مطرح کشوری، بهمن عبدی نیز تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها بجنورد کارتونیست جشنواره ملی کارتون حوزه هنری خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کارتونیست جشنواره ملی کارتون حوزه هنری خراسان شمالی بجنورد کارتونیست جشنواره ملی کارتون حوزه هنری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن

عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف ورزشی انیمیشن جدیدی از عملکرد ایتالیا در جام جهانی 2002 و 2006 منتشر کرد.

دانلود (12.4MB)

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» به ایستگاه آخر رسید
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • تخلیه دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری بجنورد
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور