Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 3 بابیان این‌که تقویت و حمایت از اردوهای راهیان نور لازم و ضروری است، گفت: امسال شاهد استقبال بالای دانش آموزان برای حضور در اردوهای راهیان نور هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سید حسین رضوی در حاشیه مراسم اعزام اولین کاروان اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای اعزام دانش آموزان استان قم به مناطق عملیاتی اظهار داشت: امروز اولین اعزام استان قم را شاهد هستیم که 4 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که با احتساب زمان رفت‌وبرگشت 4 روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به ترتیب از فردا نواحی دیگر آموزش‌وپرورش نیز روزانه 4 دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام می‌کنند و دوباره روز پنج‌شنبه 23 آبان ماه ناحیه 3 دانش آموزان را با 4 دستگاه اتوبوس به مناطق اعزام خواهد کرد.

رضوی تأکید کرد: دانش آموزان از مدارس به‌صورت داوطلب در این اردوها حضور پیدا می‌کنند و با عنایت خداوند امسال با استقبال بسیار بالایی روبرو بودیم.

وی ادامه داد: دانش آموزان زیادی به‌صورت داوطلبانه برای حضور در این اردوها ثبت‌نام کرده‌اند که به علت نبود امکانات از اعزام همه آن‌ها معذوریم.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه 3  ابراز داشت: سهمیه دانش آموزان پسر برای منطقه 3 ، 16  دستگاه اتوبوس و برای دختران نیز 16 دستگاه است که از این میان دختران تا 20 آذرماه اعزام می‌شوند و زمان اعزام دانش آموزان پسر نیز بهمن‌ماه امسال خواهد بود.
وی بر ضرورت حمایت از اردوهای راهیان نور تأکید کرد و گفت: خواهشی که از مسئولان داریم این است که اردوهای راهیان نور هرچه بیشتر تقویت شود و واقعاً برای دانش آموزان و نسل‌های بعدی این نظام لازم و ضروری است

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است