Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@19:15:51 GMT

نمایش گروهی آثار هنرمندان هنرهای تجسمی در گچساران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۶۷۶۱

نمایش گروهی آثار هنرمندان هنرهای تجسمی در گچساران

نوروزی گفت: نمایش آثار هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان در محل بافت جدید خیابان شهید بلادیان گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نمایش آثار گروهی ۱۰ نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی امروز (۱۷ آبان) در محل سنگ فرش خیابان شهید بلادیان گچساران برپا شد.

 

«امیر حسین نوروزی» اظهار داشت: فرهنگ و هنر نیازمند بستر و زمینه مساعد است تا هنرمندان و فعالان عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری با انگیزه و فراغت به تولید آثار بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه هنرمندان برای تولید آثار خود هزینه های زیادی متحمل می شوند، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه پلی بین اقتصاد و هنر است و همچنین باعث شکوفایی و پویایی هنر می شود.


وی گفت: برپایی نمایشگاه‌ های هنری، برگزاری کارگاه‌ های آموزشی و برپایی کلاس‌ ها و جشنواره‌ های مختلف از جمله برنامه‌ هایی است که انجمن هنرهای تجسمی گچساران امسال اجرا می‌ کند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان 13 آبان خبرگزاری شبستان نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی شیراز استان بوشهر راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد فرهنگ و ارشاد گچساران هنرهای تجسمی هنر نمایشگاه هنرمندان اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نمایشگاه که در نگارخانه مجمتع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده است  تعدادی از آثار استاد علی حافظ نسب و جمعی از هنرجویانش به نمایش گذاشته شده است.

استاد حافظ نسب از استادان برجسته هنر طراحی و نقاشی آذربایجان غربی هدف از برپایی این نمایشگاه را پاسداشت مقام معلم دانست و افزود : در این نمایشگاه 80 اثر نقاشی و طراحی از آثار25  هنرجو و شاکردش و همچنین تعدادی از آثارخودش  به نمایش گذاشته شده است .

 40 اثر از این آثار سیاه قلم و بقیه رنگ روغن هستند که در سبک رئال خلق شده اند .

طبیعت زیبای آذربایجان غربی در فصول مختلف ، جان بخشی به اشیا ، وجلوه ای از چهره هنرمندان برجسته و مشاهیر علمی ایران و جهان از مهمترین مضامین این آثار است .

استاد علی حافظ نسب از استادان برجسته نقاشی و طراحی در آذربایجان غربی است که تاکنون توانسته در این رشته بیش از 30 نفر را تربیت کند، تعداد ی از ازتربیت یافتگان مکتب این استاد اکنون به شغل مقدس معلمی هنر مشغول هستند .

این نمایشگاه به مدت 4 روز صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه مندان در نگارخانه مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی واقع در بلوار شیخ نوایی دایر است.

 

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران