Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نتایج بیشترین نظرسنجی‌های انجام شده حاکی از آن است که اکثریت مردم آمریکا عملکرد دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور قبول ندارند. تاریخ انتشار: 23:10 - 18 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۰۴۰

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پایگاه نشریه «نیوزویک» می‌نویسد که با گذشت ۳ سال از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، اکنون اکثریت مردم این کشور عملکرد وی را قبول ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوزویک می‌نویسد: به طور متوسط نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهند که مردم آمریکا عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور را تایید نمی‌کنند و در بیشتر دوران ریاست جمهوری وی، به طور مداوم تعداد زیادی از مردم آمریکا از عملکردش ابراز نارضایتی داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، به طور میانگین، نظرسنجی‌های بیشماری که از سوی موسسه «ری‌یل کلیر پالیتیکس» از سال ۲۰۱۷ تاکنون نشان می‌دهند که محبوبیت ترامپ تقریبا روند ثابتی را داشته، اما همواره در جلب نظر اکثریت مردم آمریکا با شکست مواجه شده است.

حتی نظرسنجی‌هایی که از سوی موسسات حامی ترامپ مانند «راسموسن» نیز نظر مثبت اکثریتی درباره ترامپ را نشان نمی‌دهند.

اکنون محبوبیت ترامپ در میان گروه‌های مختلف مردم آمریکا به زیر ۴۰ درصد رسیده و این در حالی است که بیش از ۵۰ درصد عملکرد او را تایید نمی‌کنند.

این کاهش محبوبیت ترامپ در حالی روی می‌دهد که ترامپ با رسوایی‌هایی مانند «اوکراین گیت» و نیز تحقیقات مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح مواجه است.

این موارد بر کاهش محبوبیت ترامپ تاثیر جدی داشته و اکنون بسیاری از مردم آمریکا موافق استیضاح ترامپ و حتی درصدی نیز موافق کنار گذاشتن وی از سمت ریاست جمهوری هستند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ کاهش محبوبیت ترامپ نظرسنجی رئیس جمهور آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد

به گزارش تابناک، «دونالد ترامپ» در مصاحبه‌ای با مجله «تایم» به‌شدت از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی متحد نزدیکش در دوره ریاست جمهوری سابق خود انتقاد کرد.

حمایت‌ها از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی در ماه‌های اخیر کاهش یافته است، زیرا رای‌دهندگان صهیونیست خواهان پاسخ‌گویی به این هستند که چگونه نیروهای اطلاعاتی و نظامی تل‌آویو تدارکات حماس در عملیات طوفان الاقصی را برای حمله‌ای که منجر به کشته شدن نزدیک به ۱۲۰۰ نفر و به اسارت بردن بیش از ۲۰۰ تن به غزه شد، تشخیص ندادند.

ترامپ در مصاحبه‌ای با تایم در ۱۲ آوریل که در عمارت مجلل او در مارالاگو انجام شد، گفت: «بی‌بی، نتانیاهو به‌حق و به‌درستی به خاطر آنچه در ۷ اکتبر اتفاق افتاد، مورد انتقاد قرار گرفته است.»

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در اراضی اشغالی نشان می‌دهد که نتانیاهو از رقیب اصلی سیاسی خود، «بنی گانتس» که ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی است، عقب‌تر است. گانتس که یکی از اعضای کابینه جنگ نتانیاهوست، خواستار برگزاری انتخابات در ماه سپتامبر شده است. این باعث شده است که نتانیاهو در تلاش برای تقویت حمایت عمومی برای ماندن در قدرت باشد. ترامپ هم به نتانیاهو حمله کرده است.

ترامپ گفت: «۷ اکتبر هرگز نباید اتفاق می‌افتاد.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزود: «همه چیز برای جلوگیری از آن مهیا بود. و بسیاری از مردم در مورد آن می‌دانستند، می‌دانید، هزاران و هزاران نفر در مورد آن می‌دانستند، اما اسرائیل از آن خبر نداشت و من فکر می‌کنم که او (نتانیاهو) به شدت به خاطر این موضوع سرزنش می‌شود.»

ترامپ زمانی از روابط نزدیک خود با نتانیاهو، که طولانی‌ترین دوره نخست‌وزیری را در اراضی اشغالی فلسطین داشته، سخن می‌گفت. زمانی که ترامپ رئیس‌جمهور بود، بسیاری از اولویت‌های نتانیاهو را دنبال کرد. ترامپ آمریکا را از توافق هسته‌ای با ایران خارج کرد، بلندی‌های جولان را به‌عنوان بخشی از اراضی اشغالی به رسمیت شناخت و سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس منتقل کرد.

اما روابط زمانی تیره شد که نتانیاهو پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ را تبریک گفته و ویدیویی را به مناسبت مراسم تحلیف بایدن منتشر کرد. ترامپ که همچنان به دروغ انکار می‌کند که بایدن پیروز قانونی انتخابات بوده است، از اینکه نتانیاهو وفاداری بیشتری به او نشان نداده، ناامید شده است.

ترامپ هم‌چنین در این مصاحبه‌ از بابت کنار کشیدن رژیم صهیونیستی از حمله سال ۲۰۲۰ آمریکا به عراق که منجر به جنایت ترور سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد، شکایت کرد. ترامپ به تایم گفت: «تجربه بدی با بی‌بی داشتم. و من از این موضوع خوشحال نبودم. این چیزی بود که هرگز فراموش نکردم. و این چیزی را به من نشان داد.»

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند وقت آن رسیده است که نتانیاهو قدرت را ترک کند و آیا او می‌تواند با گانتس بهتر کار کند یا خیر، درنگ کرد و گفت: «فکر می‌کنم بنی گانتس خوب است، اما برای گفتن آن آماده نیستم. من در این مورد با او صحبت نکرده‌ام. اما شما افراد بسیار خوبی دارید که من در اسرائیل با آنها آشنا شدم که می‌توانند کار خوبی انجام دهند.»

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید: در رویارویی با ایران، طرف اسرائیل را می‌گیرد.

او می‌گوید: اگر آنها به اسرائیل حمله کنند، بله، ما آنجا خواهیم بود.

ترامپ هم‌چنین می‌گوید که او نیز همانند اسرائیلی‌ها به این نتیجه رسیده است که «تشکیل دولت فلسطینی در کنار اسرائیل» همراه با صلح محتمل نیست. او می‌گوید: «زمانی بود که فکر می‌کردم راهکار دو دولت می‌تواند کارساز باشد. اکنون من فکر می‌کنم این راه بسیار بسیار سخت خواهد بود.»

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد