Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان و ایتالیایی افعی ها به خاطر گل زیبایی که به ثمر رساند تا باعث پیروزی تیمش شود خوشحال است.

طرفداری- پس از پیروزی اینتر مقابل هلاس ورونا در هفته دوازدهم سری آ، نیکولو بارلا گفت بازیکنان نراتزوری در تابستان سخت تمرین کرده اند تا برای بازی کردن در چنین برنامه فشرده ای آماده باشند.

بارلا که گل پیروزی بخش اینتر را به ثمر رساند، پس از سوت پایان بازی به اسکای گفت:

نیمه اول دشواری را پشت سر گذاشتیم زیرا ورونا فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و با شدت و پرس خود، مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استراحت بین دو نیمه، هرچه زمان گذشت بر شدت و فشار خود افزودیم و شایستگی کسب این 3 امتیاز را داشتیم. همه بازیکنان تمام توان خود را برای تیم می گذارند و انگیزه زیادی دارند که این مهم ترین موضوع است. همه ما دوران سختی را سپری کرده ایم زیرا در بازی های متوالی زیادی به میدان رفته ایم و به همین دلیل بود که تابستان سخت تمرین کردیم تا برای چنین روزهایی آماده باشیم. گل من؟ به خاطر آن و همچنین به خاطر پیروزی خوشحالم و فکر می کنم این گل بهترین گل دوران حرفه ای من [تاکنون] بود! اکنون باید روی بازی های ملی متمرکز شوم و سپس با آغاز لیگ، دوباره باید آماده شویم تا در مسابقاتی دشوار به میدان برویم. 

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز دیگر را به دست آورد.

برگزاری دو بازی پرفشار برابر منچستر سیتی در لیگ قهرمانان و مقابل بارسلونا در لالیگا در فاصله کم در هفته گذشته و همچنین پیش رو بودن بازی مهم برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان باعث شد که کارلو آنچلوتی در این بازی به تعدادی از بازیکنانش در ترکیب اصلی استراحت بدهد و از بازیکنانی که در طول این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشتن استفاده کند.

یکی از آنها گولر بود که در طول این فصل اشتیاق زیادی برای پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی و نشان دادن توانایی‌هایش داشت و در دیدار شب گذشته مقابل سوسیداد هم موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

این ستاره اهل ترکیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«از اینکه در بهترین باشگاه دنیا هستم بسیار خوشحالم. اول از همه دوست دارم به هم تیمی‌هایم تبریک بگویم و از کارلو آنچلوتی به خاطر فرصتی که امروز به من داد تشکر کنم. از اینکه توانستم امروز گل بزنم و تیم برنده شود خیلی خوشحالم.

رئال مادرید واقعا بهترین باشگاه در دنیاست و گل زدن با پیراهن این تیم یکی از بهترین حس‌هایی است که می‌توانم تجربه کنم. از اینکه در اینجا هستم خیلی خوشحالم. واقعیت این است که من تنها از نظر فیزیکی تمرین نکردم، بلکه روی ذهنیت و روحیه‌ام هم تمرین کردم. صبورانه منتظر ماندم و روحیه‌ام پیشرفت کرد.

لیگ قهرمانان؟ همه می‌دانند که این جام به رئال مادرید تعلق داد.»

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!