Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@11:02:02 GMT

حمله هکرها به حساب رشیدپور

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۶۹۴۶

حمله هکرها به حساب رشیدپور

رضا رشیدپور با انتشار تصویری مدعی شد هکرها به حساب بانکی او حمله و آن را خالی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رشیدپور مجری سرشناس رسانه ملی با انتشار پستی در توئیتر مدعی شد هکرها با حمله به حساب بانکی او، پول‌هایش را سرقت کردند. هنوز هیچ منبع رسمی به این ادعای رضا رشیدپور واکنش نشان نداده و آن را تایید یا رد نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای آقای مجری هکرها از طریق نفوذ به همراه بانک او به اطلاعات محرمانه و پول‌های موجود در حساب بانکی‌اش دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را سرقت کردند. رشیدپور صحبتی از مبلغ پول به سرقت رفته از خود را بیان نکرده است.

رضا رشیدپور در توئیتر خود نوشت:" گمانم اخبار هجوم هکرها به حساب‌های بانکی را شنیده‌اید. توئیت کردم تا بیشتر اطلاع‌رسانی شود. البته من پول چندانی در حسابم نبود. ابهام ماجرا عدم توضیح شفاف مسئولان گرامی‌ست. منتظریم."

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رضا رشیدپور هکرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان

داوودی  ضمن بیان اینکه ۲۱۱ سوادآموز استان مورد تشویق قرار گرفتند گفت: به حساب این افراد پاداش باسوادی واریز شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد از سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ باسواد شدند، افزود: افرادی که تو این بازه باسواد شده و از پاداش جا ماندند به واحدهای سوادآموزی شهرستان یا مناطق خود مراجعه کنند.

معاون سواد آموزی استان سمنان ضمن بیان اینکه واجدان شرایط می‌توانند کد ملی خود را نیز به شماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند، ابراز داشت: بعد از انجام مراحل اداری پاداش باسوادی به حساب جا ماندگان واریز خواهد شد.

یغمایی ضمن بیان اینکه میانگین سنی افراد ۱۰ تا ۴۹ سال بوده است، تصریح کرد: نداشتن شبا بانکی و مسدود بودن حساب از جمله مواردی که باعث عدم دریافت پاداش باسوادی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • حواله علی پی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول