Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به جغرافیای کوهستانی مناطق زلزله زده و در برخی موارد دور دست، احشام هنوز هم در برخی روستاهای زلزله زده زیر آوار هستند.

سردار حسین عبدی در جلسه مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار کرد: استان ما جزو استان‌های حادثه‌خیز کشور بوده و سابقه وقوع بحران‌هایی مانند سیل، زلزله، خشکسالی و بارش سنگین برف را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر ضرورت وحدت فرماندهی، تصمیمات میدانی و اقتضایی تاکید کرد.

وی با اشاره به مشارکت دادن خود مردم در بحران‌ها بیان کرد: باید بیاموزیم تا مردم خودشان را در مواقع بحرانی حفظ کند. اکنون تعدادی جمع شده و از جاهای دیگری به مناطق زلزله زده آمده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی متذکر شد: هیچ ناامنی در حادثه زلزله آذربایجان شرقی نداشتیم و جاده‌ها هم از لحاظ ترافیکی، روان هستند.

وی در ادامه بیان کرد: بیشتر توجه‌ها به روستای ورنکش متمرکز شده است، اما بسیاری از ۴۱ روستا به دلیل ترس و نگرانی خالی بوده و افزایش تلفات سراب در شب گذشته، بیشتر ناشی از نگرانی است. 

وی در پایان متذکر شد: با توجه به استفاده از نوع وسایل گرمایشی باید منتظر تلفات دیگری باشیم که این نیز ضرورت استفاده از بخاری برقی و دستگاه‌های گرمایشی مناسب را گوشزد می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زلزله میانه زلزله آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: غیرهمسطح بودن دریچه‌های بازدید آدم‌روها مشکلات بسیاری برای عبور و مرور شهروندان و وسایط نقلیه در سطح خیابان‌ها و معابر ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با انجام بازدیدهای میدانی و عملیاتی نسبت به همسطح سازی دریچه‌های غیر همسطح در سطح استان اقدام کرد، تا ضمن بهبود در انجام عملیات بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ی جمع‌آوری فاضلاب، رفاه، ایمنی و آسایش همشهریان تامین شود.

خانی افزود: در این راستا طی سال گذشته دو هزار و ۵۸۴ عدد از دریچه‌های غیر همسطح شبکه جمع آوری فاضلاب استان اصلاح و همسطح سازی شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت: در ادامه روند خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در سال جاری نیز هم سطح سازی دو هزار و ۷۰۲ عدد از دریچه‌های غیر همسطح و بازدید آدم‌روهای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح استان برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6092758

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی