Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه گفت: کاراته ایران در سالیان اخیر جزو قدرت‌های برتر دنیا خواهد بود و این کِشتی بدون من نیز موفق خواهد بود. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

حسین روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کاراته روسیه اظهار داشت: یک هفته قبل از مسابقات لیگ برتر کاراته وان روسیه، این کشور از من درخواست رزومه کرد که برای آنها ارسال کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روسیه نیز جلسه یک ساعته‌ای را با رئیس فدراسیون این کشور برگزار کردم و به توافق رسیدم. بامداد جمعه نیز به روسیه آمدم و در شروع کار  نظاره‌گر مسابقات قهرمانی کشور روسیه هستم.

وی در خصوص شانس روسیه برای کسب سهمیه از طریق رنکینگ گفت: در این چند وقت رنکینگ کاراته‌کاهای روسیه را بررسی کردم. شرایط این کشور در بانوان خیلی بهتر از آقایان است و کسب سهمیه از طریق رنکینگ برای آنها خیلی سخت است. تمام هم و غم و امید ما کسب سهمیه از طریق آخرین مرحله گزینشی المپیک در فرانسه است. برای این مهم نیز باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا موفق به کسب سهمیه المپیک شویم. روسیه در سال‌های گذشته همواره جز مدال‌آوران مسابقات جهانی بود و کاراته‌کاهای خوبی داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته روسیه تصریح کرد: در حال حاضر برای فدراسیون کاراته روسیه کسب سهمیه المپیک خیلی مهم است و من نیز تمام تلاش خواهم کرد به این مهم دست پیدا کنیم. پتانسیل فعلی این تیم نیز خوب است، اما متاسفانه در سال‌های اخیر کاراته روسیه از لحاظ نتیجه‌گیری سیر نزولی را طی کرده است و باید تلاش کنیم شرایط خوب گذشته را مجددا تکرار کنیم. از مردم عزیز ایران نیز خواهش می‌کنم من را دعا کنند تا به عنوان نماینده کشورمان عملکرد خوبی در روسیه داشته باشم.

روحانی در پاسخ به این سوال که جدایی او به تیم ملی لطمه‌ای وارد نخواهد کرد، گفت: تیم ملی کاراته ایران در سالیان اخیر جزو قدرت‌های درجه یک دنیا است و خدا را شکر می‌کنم من نیز در این موفقیت‌های این تیم حضور داشتم. در حال حاضر نیز قطعا کِشتی تیم ملی کاراته ایران بدون حسین روحانی به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد. پتانسیل‌های خوبی در ایران  حضور دارند که می‌تواند از لحاظ فنی به تیم اضافه شوند تا این کشتی در آوردگاه المپیک موفق باشد.

وی در خصوص اینکه هروی در جریان مذاکرات او با روسیه بود، گفت: بعد از مذاکره اولیه با روس‌ها، هروی در جریان احتمال جدایی‌ام قرار گرفت. قطعا در حال حاضر نیز ارتباط من با ایران قطع نخواهد شد و با برنامه‌ریزی که خواهیم داشت تلاش خواهم کرد با برگزاری اردوهای مشترک از پتانسیل کاراته ایران استفاده کنم.

مربی اسبق تیم ملی کاراته در خصوص استفاده از دستیاران ایران در کادرفنی روسیه تاکید کرد: فعلا شرایط برای استفاده از دستیار ایرانی مهیا نیست و تا زمانی که در این کشور جا بیفتم از دستیار روس که از همدوره‌های خودم و قهرمانان اسبق جهان است، استفاده خواهم کرد. 

حسین روحانی سرمربی تیم ملی کاراته روسیه شد+عکس


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته کاراته ایران حسین روحانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته کاراته ایران حسین روحانی کاراته کاراته ایران حسین روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه شهرک نووباخموتوکا در دونتسک را آزاد کردند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: واحدهای یگان غرب، مواضع سودمندتری را تحت کنترل گرفتند؛ ۳ ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد. دشمن ۲۷۰ نظامی از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: واحدهای یگان مرکز، تشکیلات نیروهای مسلح اوکراین را در دونتسک شکست دادند، ۱۰ ضد حمله دفع شد و کی یف ۳۸۰ نیروی نظامی از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: تلفات دشمن در دونتسک بالغ بر ۳۶۰ نیروی نظامی بود. نیروهای مسلح روسیه آشیانه های پهپادهای تهاجمی اوکراین را در پایگاه هوایی کامنکا در منطقه دنپروپتروفسک منهدم کردند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6091255

دیگر خبرها

  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟