Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:47:39 GMT

معلم در زنگ بیمه چه می‌گوید

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۱۹۱

معلم در زنگ بیمه چه می‌گوید

محمدابراهیم تحسیری مدیر عامل شرکت  بیمه معلم در پی حرکت هوشمندانه رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت ترویج فرهنگ بیمه در مدارس و آغاز طرح سراسری زنگ بیمه، خطاب به دانش آموزان سراسر کشور پیامی منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر شما آینده سازانی که با نوآوری، کوشش و خلاقیت خواهید توانست آرامش و امنیت را برای نسل بعد به ارمغان آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تحقق این مهم در گرو حفظ آرامش و تامین امنیت شماست و هیچ می دانید که بیمه می تواند برای شما فرزندان خوب این سرزمین این آرامش را به ارمغان بیاورد ؟

آرامشی شیرین و امنیتی دست یافتنی تا شما و خانواده عزیزتان زیر چتر آن با فراخ خاطر و آسودگی اهدافتان را یکی پس از دیگری رقم زنید.

آن زمان که با قهر طبیعت ، سیل ، زلزله و طوفانهای خشمگین ، زمین و خانه ، شهر و روستای ما را فرا می گیرد،نمی ترسیم چرا که بیمه ساختمان‌ها، خانه ها، مدارس، پل و جاده های ما را پوشش می دهد تا دوباره خانه ای نو و شهری آباد داشته باشیم.

و ... آن زمان که خودرو، کارخانه، کارگاه و سرمایه پدران و مادران و بستگان عزیزتر از جان ما  با خطر و خسارتی روبرو می شود، نمی ترسیم چرا که بیمه همه این خطرات را پوشش می دهد.

پس با خیالی آسوده سفر می کنیم، تجارت می کنیم، خانه می سازیم و ... زیرا آگاهیم که شرکتهای بیمه در قبال دریافت حق بیمه، از مال و جان خانواده ما حفاظت می کنند.

عمرمان را با آسایش و آرامش سپری می کنیم چراکه می دانیم، پوشش بیمه ای با نام بیمه عمر و مستمری می تواند در ناخوشی ها ، بیماری ها و حتی دوران پیری کنار ما باشد و گذر عمر برایمان شیرین شود.

عزیزانم از اینکه امروز به عنوان یک عضو صنعت بیمه کشور در کنار شما هستم تا برای شما از مزیتها و فواید بیمه بگویم.

خوشحالم، چرا که معتقدم اگر شما نسل امروز با فرهنگ بیمه و اهمیت دریافت انواع پوشش های بیمه ای مانند بیمه سیل، زلزله، آتش سوزی ، بیمه درمان، حوادث، بیمه خودرو و بیمه های عمرآشنا شوید، در سایه دسترسی به آرامش و آسایش می توانید برای آیندگان نیز این آرامش را هدیه دهید.

شرکت بیمه معلم با ارایه پوشش های بیمه حوادث برای دانش آموزان تلاش کرده تا محیطی امن در مدرسه برای شما فراهم کند.

امیدوارم این امنیت در کل مراحل زندگی شما آینده سازان فردا تسری یابد. / محمدابراهیم تحسیری

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا بیمه معلم زنگ بیمه بیمه مرکزی سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم