Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@21:19:37 GMT

لیونل مسی فوتبال را به سخره گرفته! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۲۶۹

لیونل مسی فوتبال را به سخره گرفته! (عکس)

لیونل مسی امشب یک بار دیگر موفق شد در لباس بارسلونا هت تریک کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت در چند بازی بارسلونا غایب بود و آبی اناری ها در روزهای نبود او نتایج چندان خوبی نمی گرفتند، حالا دوباره به مرز آمادگی کامل رسیده و امشب مقابل سلتایکگو یک بار دیگر توانایی های خود را در نواختن ضربات ایستگاهی نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لیونل مسی که در دقایق ابتدایی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شده بود، در اواخر نیمه اول روی یک موقعیت ایستگاهی به زیبایی دروازه سلتاویگو را باز کرد تا بارسلونا با کسیب پیروزی 1-2 راهی رختکن شود.

 

اما هنرنمایی کاپیتان بارسلونا در نیمه دوم نیز ادامه داشت و لیونل مسی باز هم با نواختن یک ضربه ایستگاهی فوق العاده موفق به باز کردن دروازه سلتاویگو شد تا نمایش فوق العاده خود در بازی امشب را تکمیل کند. لیونل مسی حالا مجموعا 52 بار، 46 گل برای بارسلونا و 6 بار برای تیم ملی آرژانتین موفق به گلزنی بدین روش شده است.

 

در ماه هایی که کریستیان رونالدو حتی یک بار هم در لباس یوونتوس موفق به گل کردن موقعیت های ایستگاهی خود نمی شود، لیونل مسی در زدن اینگونه گل ها تخصص بالای خود را نشان داده و امشب نیز چشمکه ای درخشان از هنر فردی خود را مقابل سلتاویگو بروز داد. همچنین امشب لیونل مسی به رکورد 34 هت تریک در لالیگا دست یافت و با کریستیانو رونالدو از این حیث برابری کرد.

 

 

 

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

کد خبر 848620 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟