Web Analytics Made Easy - Statcounter

اونای امری پس از شکست آرسنال برابر لسترسیتی، به سوالات خبرنگاران در مورد انتقادات و وضعیت تیم در جدول پاسخ داد.

طرفداری- شکست 2-0 آرسنال در مقابل لسترسیتی، موجب افزایش انتقادات از اونای امری شد.

به گزارش football.london، با احتساب این شکست، آرسنال در چهار بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است. عدم کسب پیروزی در چهار بازی اخیر، فشار ها و انتقاد ها روی اونای امری را به شدت بالا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار ضعیف تهدید چندانی برای آینده اونای امری در آرسنال محسوب نمی گردد اما اگر این روند ضعیف آرسنال ادامه یابد، امکان پایان یافتن کار اونای امری در آرسنال وجود خواهد داشت.

اونای امری در مصاحبه پس از بازی گفت:

شاید نتیجه ای که کسب کرده ایم ناامید کننده باشد، اما عملکرد بازیکنانمان خوب بود و آنها مطابق با برنامه ای که از قبل تنظیم کرده بودیم بازی کردند.

وی در مورد جایگاه تیم در جدول لیگ جزیره عنوان کرد:

ما از لسترسیتی عقب افتادیم اما برای آماده سازی، ارتقا و ایجاد تعادل در تیم، وقت خواهیم گذاشت. ما از منچستریونایتد و تاتنهام نیز جلوتر هستیم و بنابراین این رقابت کاملا برابر می باشد اما ما به اندازه کافی زمان داریم تا اختلاف امتیازمان را با لسترسیتی کمتر کنیم.

وقتی از او در مورد وضعیت تیم در بازی های خانگی و خارج از خانه پرسیده شد اینگونه پاسخ داد:

اگر می توانیم در خانه قوی باشیم و خوب بازی کنیم، پس می توانیم در بازی های خارج از خانه نیز عملکرد مشابهی داشته باشیم. ما تا به حال در خانه مغلوب هیچ تیمی نشده ایم اما امروز نتیجه را واگذار کردیم چون لسترسیتی در خانه خود تیم خیلی خوب و قدرتمندی است.

او در مورد انتقادات گفت:

من با باشگاه صحبت می کنم که همچنان پایداری کنند تا بتوانیم نتایج بد کسب شده را جبران کنیم. ما همچنین بازیکنان جوانی داریم که در کنار ما در حال رشد کردن هستند. من در جریان این انتقاداتی که از ما می شود هستم، اما قبل از این نیز تجربه مشابهی داشته ام و توانسته ام از سیل انتقادات، خود را نجات دهم. همه انتقادات را می پذیرم. این امری عادی است. ما امروز از لحاظ دفاعی یک قدم مثبت برداشتیم و از این لحاظ، بهتر عمل کردیم.

او در مورد نتایج ضعیف یک ماه اخیر خاطرنشان کرد:

ما باید اعتماد به نفس از دست رفته مان را برگردانیم و در مواجهه با برخی شرایط صبور باشیم. ما این کار را انجام خواهیم داد.

اونای امری در پایان در مورد استفاده از سه مدافع گفت:

به نظرم بازیکنان حس خوبی با این سیستم تدافعی داشتند. سال گذشته ما از این سیستم به خوبی استفاده کردیم. این بستگی دارد به اینکه چگونه می توان بهترین کیفیت را با استفاده از سیستم و ترکیب مورد استفاده در بازی داشت. سال گذشته، بهره گیری از این سیستم تدافعی، نتیجه های بسیار خوبی برایمان در بر داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای تیمو ورنر تمام شد

مهاجم آلمانی تاتنهام به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده این تیم در فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  تیمو ورنر که در جریان شکست خانگی 3 بر 2 روز یکشنبه تاتنهام مقابل آرسنال در هفته سی وپنجم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه 31 جای خود را برنان جانسون داد، این فصل دیگر نمی‌تواند برای این تیم انگلیسی به میدان برود.

آنگه پوستک‌اوغلو سرمربی تاتنهام در آستانه بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش با چلسی در دیداری معوقه از هفته بیست‌وششم لیگ برتر انگلیس، درباره وضعیت مهاجم آلمانی‌اش گفت: تیمو ورنر از ناحیه همستریک مصدوم شده و از آنجایی که لیگ برتر دو هفته و نیم دیگر به پایان می‌رسد، فصل برای او تمام شده است.

تیمو ورنر 28 ساله که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید 16 میلیون یورویی از لایپزیگ به تاتنهام پیوست، بازی با چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد را از دست خواهد داد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

باشگاه تاتنهام این ماه تصمیم خواهد گرفت که آیا بند خرید این مهاجم آلمانی را فعال کند یا خیر. او در فصل جاری در 28 بازی برای اسپرز به میدان رفته و آمار 4 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر