Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@07:09:21 GMT

چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن؟!

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۷۷۸

چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن؟!

تئاتر مونو درام «چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن» در اولین حضورِ بین المللیِ خود در فستیوالِ آرت اوکراینایِ روسیه در شهرِ سنت پترزبورگ اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این فستیوال که بیشتر بر تئاترهایِ آوانگارد تمرکز دارد امسال دهمین دوره یِ فعالیتِ خود را تجربه میکند که تا کنون شاهدِ حضورِ هنرمندانی از کشورهای روسیه ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ایالات متحده آمریکا ، جورجیا ، اسلوونی ، صربستان ، رومانی ، لهستان ، سوئد ، بلغارستان ، ، آذربایجان ، قزاقستان ، ازبکستان ، اوستیای جنوبی ، مغولستان ، بلاروس و اوکراین بوده است و امسال برایِ اولین بار یک گروهِ ایرانی در این جشنواره شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش چهلمین مرد یا بیست و هشتمین زن در تاریخِ ١٤ نوامبر ٢٠١٩ به نویسندگی و کارگردانی سید صائب میر و بازیِ سهیل بابایی و تهیه کنندگی فریما خلیلی در مرکز تئاتر سن پترزبورگ به رویِ صحنه خواهد رفت تا در ٥ بخش با حریفانِ خود رقابت کند.

همه ساله 10 تئاتر انتخاب شده توسط شورای خبره در برنامه اصلی جشنواره شرکت می کنند. در سال 2017 ، این جشنواره به منتقدین برجسته تئاتر روسی ، کارشناسان جوایز تئاتر "ماسک طلایی" و "کانون توجه طلایی" پیوست ، که مستقیماً در شکل گیری این فستیوال شرکت داشتند.

گفتنی است این فستیوال از ١٠ تا ٢٠ نوامبر در روسیه برگزار می‌شود. 

بیشتر بخوانید: درخشش هنرمندان تئاتر استان در دو جشنواره ی ملی جشنواره تئاتر فجر مشکل اساسی دارد!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر فرانسه جشنواره هنرمندان فستيوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر آئین ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نمایش ۱۹۴۸ به نویسندگی و کارگردانی «یاسر خالقی» از شهرستان لنده، تولید حوزه هنری استان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی بیان داشت: این نمایش با زبانی طنز به اشغال فلسطین توسط اسرائیل غاصب می‌پردازد و از کمدی تازه‌ای در بیان درام خود استفاده می‌کند که برای مخاطب جذابیت ویژه‌ای دارد.

آئین تصریح کرد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۴ گروه نمایشی توانستند برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد امتیاز لازم را کسب کنند.

کد خبر 6095107

دیگر خبرها

  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد