Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از تخریب ۳۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در حوزه راه و شهرسازی خبر داد و گفت: ۱۵ فقره مستحدثات غیرمجاز نیز در حریم راه و بزرگراه‌ها در راستای اعمال مقررات مواد شش، هفت و ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن تخریب شده است. تاریخ انتشار: 07:00 - 19 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۲۱۴

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی بیان کرد: ۳۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز صورت پذیرفت و به مساحت چهار میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۸۹ متر مربع، ۳۱ هکتار از اراضی ملی استان البرز به اداره راه و شهرسازی تحویل و از ید متصرف غیرقانونی خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید:   تخریب ۲۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی شش هزار و ۴۳۴ متر مربع از اراضی در روستای زیارت
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی نیز عنوان کرد: بالغ بر ۳۰ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز اعم از موضوع تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها و اجرای احکام قطعیت یافته از سوی محاکم کیفری صورت پذیرفت.   بیشتر بخوانید:   انجام ۲۵۰۰ مورد تخریب طی سال جاری/ ۲۳۵ مورد دیوارکشی و بنای نیمه ساز به دستور دادستانی تخریب و به وضع سابق اعاده شد

وی تصریح کرد: ۱۵ فقره مستحدثات غیرمجاز نیز در حریم راه و بزرگراه‌ها در راستای اعمال مقررات مواد شش، هفت و ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها و راه آهن تخریب شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قضایی شاکرمی البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل