Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:21:40 GMT

ترامپ: متن گفتگوی خود با «زلنسکی» را منتشر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۸۵۹

ترامپ: متن گفتگوی خود با «زلنسکی» را منتشر می‌کنم

رئیس جمهوری آمریکا از انتشار نسخه دومین گفتگوی تلفنی خود با همتای اوکراینی اش در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، «دونالد ترامپ» روز شنبه اعلام کرد که کاخ سفید به احتمال زیاد متن دومین گفتگوی تلفنی وی با «ولادیمیر زلنسکی» را منتشر می کند.

ترامپ در پایگاه اندروز و پیش از سفر به ایالت آلاباما خطاب به خبرنگاران گفت: «ما متن دیگری در دست انتشار داریم که بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به شما دومین متن [گفتگوی تلفنی] را خواهم داد، زیرا من با رئیس جمهور اوکراین دو مرتبه تلفنی گفتگو کردم».

ترامپ گفت که نسخه دومین گفتگوی تلفنی او با زلنسکی احتمالاً روز سه شنبه (۱۲ نوامبر/۲۱ آبان ماه) منتشر خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفتگوی تلفنی زلنسکی رئیس جمهور اوکراین انتشار گفتگو سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • وزارت کشور روسیه، زلنسکی را در فهرست افراد تحت‌تعقیب قرار داد
  • زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه قرار گرفت