Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@21:17:47 GMT

دروغ شاخدار برای جوسازی بین‌المللی علیه ورزش ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۰۱۱

انصراف ایران از یک تورنمنت فوتسال به دلیل حضور رژیم غاصب از جمله دروغ‌هایی است که برای تقابل ورزش ایران با مجامع بین المللی مطرح شده است.

به گزارش شریان نیوز، قرار بود تیم ملی فوتسال کشورمان در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور سوئیس با تیم‌های مطرح دنیا رقابت کند، اما به دلیل همگروهی با تیم فوتسال رژیم اشغالگر اسرائیل در این تورنمنت که از ۸ نوامبر شروع می‌شد انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در صورتی که اگر این خبر صحت داشته باشد هم اتفاق عجیبی رخ نداده و ورزشکاران ما بار‌ها در این باره نظر شخصی خود که رو به رو نشدن با رژیم صهیونیستی است را به اعلام و به آن عمل کرده اند، اما این بار اصلا قرار نبوده که ملی پوشان فوتسال کشورمان در این تورنمنت حضور داشته باشند، اما برخی افراد با اهداف تعلیق ورزش ایران اینگونه اخبار را منتشر کرده اند.

این در حالی است که برخی سایت‌های خارجی مدعی شدند که فوتسالیست‌های ایرانی با کشور‌های سوئیس و آرژانتین به همراه رژیم صهیونیستی باید در این تورنمنت حضور پیدا می‌کردند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرکت در این تورنمنت گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و بنده این خبر را به شدت تکذیب می‌کنم. تیم ملی از اول قرار نبود در این تورنمنت شرکت کند.

او افزود: نمی‌دانم منبع این خبر کجا است، اما هر چه بوده من از این موضوع اطلاعی ندارم و این خبر را تکذیب می‌کنم. اولین تورنمنت جدی تیم ملی فوتسال قرار است آذر ماه در مشهد با حضور تیم‌های اسلواکی، اوکراین و بلاروس برگزار شود.

لازم به توضیح است که پیش از این تیم‌های ملی ایران در سایر رشته‌ها مثل شطرنج، جودو و ... از رویارویی با حریف اسرائیلی سر باز زده بودند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود