Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه قم گفت:راهیان نور و بازدید از یادمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری میان نوجوانان و جوانان انجام می‌شود و تا پایان امسال ۶ هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ احمد بی‌طرفان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم،با اشاره به آغاز اعزام راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دو بخش خواهران و برادران اعزام به مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعزام دانش‌آموزی راهیان نور در سراسر کشور آغاز شده است که خواهران به مدت 45 روز اعزام می‌شوند و پس از 10 روز اعزام برادران انجام می‌شود و تا پیش از اسفندماه اعزام‌ها تمام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قم بابیان اینکه روزانه 4 دستگاه اتوبوس 44 نفره اعزام دانش آموزان قمی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: در اندیمشک و اهواز موضوع اسکان و پذیرایی را انجام می‌دهیم که با مشارکت سپاه علی بن ابیطالب(ع) و آموزش‌وپرورش استان است.

سرهنگ بی‌طرفان گفت:با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته آماده‌سازی اعزام دانش آموزان با آموزش‌وپرورش قم است و اعزام راوی و روحانی و یادمان‌ها به عهده سپاه علی بن ابیطالب(ع) است.

اردوهای راهیان نور از 25 آبان ماه امسال آغاز می‌شودنخستین گروه از دانش آموزان دختر اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام شدنداز فعالیت‌های مدرسه تا اردوی راهیان نور؛ روایت دانش آموزان اصفهانی از روزی که به نام آن‌هاست

وی بابیان اینکه تا پایان امسال 6 هزار دانش‌آموز قمی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند،افزود: با توجه به برگزاری جلسات و هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش‌وپرورش تأکید شد که درهر اتوبوس معلم حضورداشته باشد و نخستین اعزام نیز امروزانجام شد.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان ادامه داد:راهیان نور و بازدید از یادمان‌های شهدا با ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری میان نوجوانان و جوانان انجام می‌شود، در دفاع مقدس نسل جوان امنیت و عزت و افتخارآفرینی کردند و نگذاشتند که استکبار به اهداف خود برسد.

سرهنگ بی‌طرفان خاطرنشان کرد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزرگی و عظمت نظام اسلامی در دفاع مقدس را به نسل جوان نشان دهیم،اقشار مختلف از راهیان نور استقبال کردند و با توجه به شرایط موجود و توانمندی‌های استان برنامه‌ریزی برای اعزام انجام‌شده است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور