Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:06:37 GMT

ویلموتس بعدازدریافت پول به ایران بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۱۳۲

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از وقفه طولانی، برای تشکیل اردوی تیم ملی وارد تهران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال بعد از دریافت مطالباتش که گفته می شود مبلغ 900هزار یورو بود، دیشب وارد ایران شد.
به گفته سخنگوی فدراسیون فوتبال، روز دوشنبه تمرین تیم ملی با حضور ویلموتس و خبرنگاران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی باید پنجشنبه در امان پایتخت اردن به مصاف عراق برود و در این بازی نیاز مبرمی به امتیاز دارد اما کادرفنی تیم ملی به دلیل عدم دریافت دستمزد قهر کرده بودند! در آخرین لحظات سرمربی بلژیکی با وساطت دولت و دستور معاون اول رییس جمهور پولش را گرفت و به ایران برگشت و از فسخ قرارداد فعلا منصرف شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا تابناک ورزشی ویلموتس تاج پول سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس

یوونتوس یکی از مستعدترین بازیکنان خود را به جنوا واگذار کرد.

کُنی دی وینتر مدافع 21 ساله و بلژیکی یوونتوس که به صورت قرضی برای جنوا به میدان می رفت، با قراردادی دائمی در جنوا ماندنی شد.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ جنوا بند خرید 8 میلیون یورویی دی وینتر از یوونتوس را فعال کرد. او در 26 بازی فصل جاری سری آ برای تیم جیلاردینو به میدان رفته است و یکی از ارکان خط دفاعی جنوا محسوب می شود. دی وینتر اخیرا اولین بازی خود در تیم ملی بلژیک را نیز تجربه کرد. مبلغ دریافتی یوونتوس از جنوا حداکثر به 10 میلیون یورو خواهد رسید چراکه 2 میلیون یورو نیز به عنوان پاداش در توافق دو باشگاه ذکر شده است. این مدافع بلژیکی در سال 2018 به تیم آکادمی یوونتوس پیوسته بود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!