Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@12:39:45 GMT

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۳۶۱

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته شد

هروی، مربی تیم ملی کاراته را انتخاب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  با تصمیم شهرام هروى سرمربى تیم ملى، حسن روحانى به عنوان مربى تیم ملى کاراته انتخاب شد.

در سوابق قهرمانى حسن روحانى طلا و نقره جوانان آسیا ژاپن سال ۲۰۰۲، برنز بزرگسالان آسیا مالزی ۲۰۰۱، طلای امید های جهان ۲۰۰۳،طلای بزرگسالان آسیا ۲۰۰۴، طلای بازیهای آسیائی دوحه ۲۰۰۶، نقره آسیا ۲۰۰۵، طلا و نقره جام جهانی ۲۰۰۳ امارات و نقره و برنز ستارگان جهان  ۲۰۰۲ آذربایجان دیده مى شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از سوابق مربیگرى روحانى مى توان به مربی تیم ملی جوانان ۲۰۱۳، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ۲۰۱۴، مربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ۲۰۱۵، سرمربی تیم ملی نوجوانان ۲۰۱۷ و مربی تیم ملی دانشجویان ۲۰۱۸ اشاره کرد.

هفته گذشته حسین روحانى با جدایى از کادرفنى تیم ملى کاراته ایران به عنوان سرمربى تیم ملى روسیه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: کرانچار: میانمار تیم خوبی است/ به همه‌ی بازیکنانم به خاطر این برد تبریک می‌گویم ترکیب بسکتبالیست‌های ایران مشخص شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی ژاپن سرمربی تیم ملی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم انتخاب مربیان برتر هنگ کنگ، سعید حسنی پور مربی ایرانی این تیم به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ در سال ۲۰۲۳ انتخاب و معرفی شد.

سعید حسنی پور نزدیک به ۳ سال است که در هنگ کنگ به عنوان مربی کومیته مشغول به فعالیت است. هنگ کنگ سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا مالزی برای نخستین بار در تاریخ موفق به کسب مدال طلا در بخش کومیته توسط یی تینگ سانگ شد.

حسنی پور مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون را در کارنامه دارد و پس از خداحافظی از تاتامی به عنوان بازیکن، برای مدت ۳ سال مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود. حسنی پور سابقه مربیگری در رده‌های پایه تیم ملی ایران را نیز در کارنامه‌اش دارد.

کد خبر 6092240

دیگر خبرها

  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان