Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش وپرورش شهر تهران، ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه شاخص آلودگی هوا به ۱۰۰ رسیده است، جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل و در این جلسه مقرر شد با توجه به اینکه روند آلودگی هوا تا پایان هفته رو به افزایش است، زنگ ورزش تمام مدارس تا پایان هفته تعطیل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس مصوبه روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوا، مدیران مدارس مناطق ۱۹ گانه شهر تهران موظف هستند از هر گونه فعالیت ورزشی در محیط باز مدرسه تا پایان هفته جلوگیری بعمل آورند.

کد خبر 462359 برچسب‌ها آلودگی هوا مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آلودگی هوا مدرسه و مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است

از امروز تا پنج‌شنبه برای استان تهران در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعدوبرق و در نقاط مستعد تگرگ مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران برای استان از امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ تا پنجشنبه آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعدوبرق و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان، وزش باد شدید، در برخی نقاط خیزش موقت گردوخاک و گاهی کاهش دید مورد انتظار است.

گفتنی است از روز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 751592

دیگر خبرها

  • تهران تا پایان هفته میزبان باد و باران است
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود