Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، جعفر شرف‌خانی مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان با اشاره به اینکه پرداخت ۵۰۱ میلیارد ریال اعتبار در این صندوق در قالب تسهیلات اشتغال مصوب شده است، اظهار داشت: در صورت پرداخت کل این تسهیلات، برای یک هزار و ۸۲۱ نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.

او در خصوص طرح‌های عقد قرارداد شده بین صندوق و متقاضیان یادآور شد: یک هزار و ۲۹۰ طرح منعقد شده که برای این میزان طرح، ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تامین و منظور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق کارآفرینی امید کردستان افزود: از سوی کارگروه اشتغال استان یک هزار و ۴۲۷ طرح با اشتغالزایی ۲ هزار و ۱۲۱ نفر به صندوق ارسال شده که برای این میزان طرح ۶۱۹ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است.

او با بیان اینکه سهم این صندوق از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نسبت به اعتبار استان ۲۰ درصد است، اضافه کرد: این صندوق ۱۹ درصد تسهیلات از سهم کل استان را تاکنون به متقاضیان پرداخت کرده است.

شرف‌خانی گفت: با هدف اجرای طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در کردستان پرداخت شده که با آن زمینه اشتغالزایی تعدادی زیادی از افراد جویای کار فراهم شده است.

با هدف اجرای طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی ۲ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از منابع اعتباری این صندوق به سه هزار و ۲۴۷ متقاضی واجد شرایط در استان کردستان پرداخت شده که با آن زمینه اشتغالزایی پنج هزار و ۹۲۹ نفر از افراد جویای کار فراهم شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ز

اجرای طرح‌های توسعه اشتغال پایدار روستایی در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید تسهیلات اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه