Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت بررسی وضعیت طلاق و خودکشی در شهرستان کبودرآهنگ با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  جلسه کمیته کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت بررسی وضعیت طلاق و خودکشی در شهرستان کبودرآهنگ  با حضور معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس بهزیستی، کارشسناس سلامت روان اداره بهداشت، و سایر اعضا کمیته آسیب های اجتماعی در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« رضا جعفری نیکو»  در ابتدای جلسه ضمن عرض خیر مقدم، تبریک و تهنیت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) توضیحاتی پیرامون دستور کار جلسه ارائه کرد.

 

رئیس بهزیستی شهرستان  کبودرآهنگ  ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت طلاق و خودکشی پذیرش شده در واحد اورژانس اجتماعی این اداره افزود: آنچه برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیازی اساسی است، تقویت ایمان و خودباوری است.

 

وی بیان کرد: آنچه که برای رفع آسیب‌های اجتماعی نیازی اساسی است تقویت ایمان و خودباوری است در واقع هر چه ارتباط با خداوند متعال بیشتر و عمیق‌تر شود رذایل اخلاقی در جامعه کاهش می‌یابد.

 

وی دوری از آموزه‌های دینی را مسبب بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: افزایش آمار نزاع و پرخاشگری به عنوان یک آسیب در جامعه مطرح است و باید با آموزش درست و انتقال اموزه‌های دینی به جامعه مانع وجود این آسیب‌ها شد.

 

کارشناس سلامت روان اداره بهداشت نیز در ادامه گزارشی از آمار خودکشی در شهرستان را ارائه و توضیحاتی در خصوص عملکرد شبکه بهداشت و درمان در خصوص کاهش خودکشی در شهرستان را بیان نمود و اشاره ای به وظایف ادارات مختلف در حوزه طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را نمودند.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس آغاز امامت امام زمان عج روز 13 آبان ظهور امام زمان عج کمیته پیشگیری شهرستان کبودراهنگ کاهش آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کبودراهنگ در فرزندآوری پیشتاز است