Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تیم بسکتبال دانشگاه رازی با کسب مقام قهرمانی مسابقات دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور، موفق شد سهمیه حضور در المپیاد دانشجویان سراسر کشور را کسب کند.

شهریار عباسیان، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور از ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه با شرکت شرکت تیم‌هایی از دانشگاه‌های رازی، لرستان، کردستان و صنعتی کرمانشاه به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسیان افزود: این رقابت‌ها در بین دانشگاه‌های شرکت کننده به صورت جدول دور‌های طی دو روز در صبح و بعد از ظهر با انجام ۶ بازی انجام گرفت که در نهایت تیم دانشگاه رازی توانست به مقام قهرمانی دست یابد و سهمیه حضور در المپیاد دانشجویان سراسر کشور را کسب کند. تیم‌های دانشگاه‌های کردستان و لرستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور گفت: حضور در المپیاد‌های فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور بازخورد فعالیت‌های دانشگاه‌های کشور در حوزه تربیت بدنی است که هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار میشود.

وی با اشاره به اهمیت کسب سهمیه حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه‌ها در المپیاد‌های ورزشی افزود: دانشگاه‌ها برای ورود به این رویداد بزرگ باید در بین دانشگاه‌های مناطق تعریف شده عنوان قهرمانی را کسب کنند.

عباسیان اظهار کرد: مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی در راستای تحقق اهداف فوق در ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با برنامهریزی‌های منسجم و منظم فرصت‌های مناسبی را برای حضور کلیه دانشجویان در تمرینات آمادگی تیم‌های دانشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی برای شرکت در مسابقات منطق‌های سال ۹۸ و کسب سهمیه المپیاد سراسر کشور که در تابستان ۹۹ به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار میشود، فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه مسابقات دانشجویی المپیاد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا