Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 17 در جلسه شورای معاونین بر بهینه سازی و  کیفی سازی اقدامات عمرانی و خدمات شهری در سطح منطقه تاکید کرد و خواستار ترویج دوچرخه سواری در میان اقشار مختلف خاصه فرهنگیان شد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، درابتدای این جلسه مشاوران حوزه شهردار به ارائه گزارش در خصوص پیگیری های صورت گرفته در حوزه گودهای رها شده سطح منطقه و اقدامات و مذاکرات صورت گرفته با صاحبان این املاک پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه معاونین خدمات شهری و فنی عمران نیز گزارشی در خصوص احصاء آب ماندگی خیابان ها در حین بارندگی و راهکارهای اصلاح هندسی معابر ارائه کردند. اصلاح آب ماندگی خیابان فرخنده، پل هلال احمر  و... از جمله خیابان های مورد بحث معاونت های عمران و خدمات شهری بود.
معاون خدمات شهری گفت: در حین و پس از بارندگی برداشت هایی در خصوص علت آبگرفتگی و رفع آن داشتیم، در ناحیه 3 به پیشنهاد شهردار ناحیه برای رفع آب ماندگی در یکی از نقاط در حال حفر چاه جذبی هستیم که تا روزهای آتی آماده خواهد شد.
وی افزود: در سطح عالی تر نیز معاونت فنی و عمران مشکل آب ماندگی برخی از معابر را احصا کرده و ان شاءالله آن چند نقطه با اقدامات اجرایی توسط معاونت عمران رفع و رجوع خواهد شد.
در ادامه رضایی معاون فنی و عمران گفت: بسیاری از آب ماندگی ها به خاطر کارگاه های سابق مترو و یا جدول کشی برای ایستگاه های بی آرتی و ... است بنابراین مشکل آب ماندگی در این معابر با روکش آسفالت قابل حل است و آب های سطحی به سمت نهرها هدایت خواهد شد.
محمودکلهری شهردار منطقه17 پس از استماع سخنان معاونین، گفت: باید مزیت های فعالیت های انجام شده و اقداماتی که پس از نظر کارشناسی قرار است اجرا شود، بهترین، به صرفه ترین و  کم هزینه ترین را انجام باشد. این مسئله زیبنده مدیریت شهری است که همه جوانب کار  را بررسی کند.
وی در خصوص توسعه  فرهنگ دوچرخه سواری، گفت: با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران باید روز به روز به کیفیت و رونق این مسئله بپردازیم.  پیشنهادم این است که در گام های بعدی فرهنگیان و معلمان را با اهدا دوچرخه به طور جدی تر به این پویش دعوت کنیم.
کلهری با اشاره به بارندگی های روزهای گذشته گفت: در بحث بارندگی روزهای اخیر عملکرد مدیران و همکاران در آن ایام شایسته تقدیر است.  اگر در هفته ها و ماه های منتهی به پاییز طرح به کوچه به کوچه را نداشتیم دچار بحران های جدی  می شدیم. البته بارندگی این روزها تلنگری بود تا معدود مشکلات مان را احصا کرده و آن ها را به فوریت برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستور کلهری بر لایروبی مستمر چاه های جذبی انهار ترویج دوچرخه سواری این بار در میان فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند

به گزارش «نماینده»، سید جعفر تشکری هاشمی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش محله گردی توسط امانی و با اشاره به وضعیت دوچرخه های رها شده در محله جوادیه، گفت: اینکه شهروندان به چه شکل و به چه نحوه‌ای از دوچرخه‌ها استفاده ‌کنند به انتخاب مردم خواهد بود، مهم این است که دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند و صدها و هزاران میلیارد تومان از اموال این شهر درحال از بین رفتن است را احیاء کنیم.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید شانس گرفته شده از مردم را دوباره به آنها برگرداند ، به راحتی می‌توان از این دوچرخه‌ها در خیابان‌ها یا حد فاصل مراکز آموزشی و تجاری تا ایستگاههای حمل و نقل عمومی استفاده کرد؛ اما متاسفانه در حالی که این امکانات وجود دارد مردم را محروم کرده‌ایم و حقشان را از آنها سلب کرده‌ایم.

تشکری هاشمی با اشاره به برگزاری مناقصه برای ساماندهی وضعیت دوچرخه ها گفت: گویا چندین مرتبه مناقصه برگزار و برنده نیز مشخص شده؛ اما با گرفتاری در یک سیکل معیوب اداری کار متوقف شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تقاضای من این است که اجازه دهند مردم شهر از امکان دوچرخه سواری استفاده کنند و بارها انجمن‌هایی که مرتبط با دوچرخه هستند به کمیسیون مراجعه کرده‌ و از ما خواستند که مانع استفاده از دوچرخه نباشیم.

وی افزود اخیرا با مدیرعامل محترم سازمان ترافیک جلسه ای در همین خصوص داشتیم که قول دادند در اسرع وقت موانع را مرتفع نمایند.

وی با اشاره به پروژه در حال تکمیل اتصال بزرگراه شهید نواب به بزرگراه شهید تندگویان گفت: آنطور که متوجه شده‌ایم این پروژه مانع دسترسی به محله جوادیه خواهد شد و مشکلاتی را برای اهالی منطقه ایجاد می‌کند باید هرچه سریعتر جلساتی برگزار شود تا مشکلی برای ساکنین ایجاد نشود و اگر قرار است کاری برای مردم انجام دهیم مشکلی برای آنها ایجاد نکنیم و با افتتاح این پروژه زحمتی برای مردم ایجاد نکنیم.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود