Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور برگزاری جشن وحدت را تودهنی بزرگی به دشمنان و آمریکا دانست و گفت: هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، داریوش ارجمند شامگاه شنبه در جشن بزرگ وحدت مسلمانان شیعه و سنی که به‌مناسبت پیامبر اکرم(ص) در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امشب در جمع مردم سلحشور، با ایمان، شجاع و سنگربانان نخست ایران و مرزداران غیور و مردان شعر و فرهنگ کردستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم با ایمان و با اخلاق کردستان، در گذشته‌های دور و نزدیک جایگاه بسیار رفیعی در ایران داشته‌اند، افزود: سه بار برای جبهه به این منطقه آمده‌ام و خاطرات خوبی از شما مردم مهربان دارم، خیلی دوست داشتم برای دست‌بوسی مردم دلاور به کردستان بیایم.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان کشور بیان کرد: براداران و خواهران اهل‌سنت و اهل تشیع قرن‌هاست با مهربانی کنار هم زندگی کرده و هیچ‌گاه احساس نکرده که از هم جداییم و امیدواریم این وحدت و انسجام همچنان تداوم داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه دین اسلام، دین بزرگی دشمنان به آن چشم طمع دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) جایگاه والا و ارزشمندی میان مسلمان دارد اما بدخواهان قصد کوچک کردنش را دارند اما تا زمانیکه آخرین فرزند ما به دنیا بیاید و تا قیامت، روزگارمان را با یاد و احساس پیامبر خوبی‌ها سپری می‌کنیم.

ارجمند با تاکید بر اینکه باید شیوه سبک زندگی و سیره پیامبر مهر و اخلاق و اسلام را به مردم یادآور کنیم، گفت: تا آخرین قطره خونمان در برابر بدخواهان می‌جنگیم.

آوای "وحدت و همدلی" در دیار کردستان به‌روایت تصویروزیر کشور: ملت ایران با صلابت از نظام دفاع می‌کنند/هفته وحدت یادآور همدلی شیعه و سنی استجشن بزرگ وحدت با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد

وی اظهار کرد: مردم کُرد و غیور استان کردستان در طول تاریخ از این آب و خاک دفاع کرده و عطر خون برادران کُرد پراکنده است؛ من بوی آن را استشمام می‌کنم و می‌دانم بسیاری از ریشه‌های استقلال ما در نهال شما سنگربانان نهفته است.

خادم افتخاری امام رضا(ع) تصریح کرد: متأسفانه در این روزگار کنونی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند اما جوانان ما با دل و خون خود از نظام و کشور دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد: وحدت، اعتقادات و همبستگی ما در میان اهل‌سنت و اهل تشیع وجود داشته و هیچ‌گاه دوگانگی نداشته‌ایم و این اختلافات در کشورهای دیگر فقط از اندیشه‌های صهیونیست و آمریکایی‌ها تزریق شده است.

هنرمند مطرح سینما و تلویزیون کشور با ذکر اینکه خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که آنقدر نگین کمان انسانی اعم از انواع فرهنگ، زبان، لباس، غذا و جغرافیای گوناگون وجود دارد، عنوان کرد: تمام این نعمت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی در وحدت ما جمع شده است.

ارجمند برگزاری جشن وحدت را تودهنی بزرگی به دشمنان و آمریکا دانست و تصریح کرد: هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است

احمد دستمالچیان سفیر پیشین ایران در لبنان و کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با خیزش دانشجویان دانشگاه‌های غربی علیه صهیونیست‌ها اظهار کرد: از همان روز‌های ابتدایی عملیات طوفان الاقصی در چندین نوبت عنوان کردیم که از بزرگترین دستاورد‌های این عملیات به چالش کشیدن لیبرال دموکراسی غربی‌ها است.

 وی گفت: پایه های سه رکن اساسی حقوق بشر، آزادی بیان و تعیین سرنوشت در استاندارد دوگانه غرب لرزان شده است و انسان غربی و خصوصا جوانان و نخبگان دانشگاهی در این چالش برانگیختگی عمومی را به راه انداختند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اکنون نظام استکباری غربی با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی و خیزش نخبگی روبه‌رو است. اندیشکده‌های مهم در اروپا و آمریکا در برابر این سوال قرار گرفته‌اند که چرا باید در برابر جنایات صهیونیست‌ها سکوت کنیم؟

دستمالچیان افزود: این موضوعی است که در آمریکا نماد پیدا کرده و با پیش بینی‌هایی که می‌شود به اروپا هم سرایت خواهد کرد و تقابل بسیار عمیقی میان حاکمیت و مردم به وجود می‌آورد و چالش بزرگی بر سر راه نظام لیبرال دموکراسی غربی خواهد بود .

سفیر پیشین ایران در لبنان گفت:این اعتراضات به دلیل زنجیره تکاملی اقدامات در ۲۰۰ روز گذشته است و هر اقدامی که باعث تشدید مبارزه علیه صهیونیست شود مکمل هم هستند و در یک زنجیر هستند. این اتفاقات در عرصه افکار عمومی به خصوص جامعه نخبگی اروپا و آمریکا تاثیرگذار است و رژیم صهیونیستی بیش از گذشته منزوی خواهد شد.

دستمالچیان درباره تاثیر این اعتراضات بر تغییر رویکرد دولت‌ها گفت: بی شک به دلیل آن که نظام دموکراسی وجود دارد و این دولت‌ها به رای‌های مردم خود نیاز دارند بر سر یک دو راهی قرار گرفتند. یا باید نقاب از چهره خود بردارند و کاملا به سمت خشونت و تقابل با مردم بروند و یا اینکه در برابر افکار عمومی تمکین کنند و به خواسته های آن‌ها تن دهند. این چالش مهمی است که نظام استکباری غرب با آن روبه رو است و در اروپا و آمریکا این تقابل خود را نشان می‌دهد و امروزه می بینیم که چه هنگامه‌ای از ابراز انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی و جنایات آنها رقم می‌خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس