Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله درگذشت. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه شنبه شب اعلام کرد: در پی اعلام فوت یکی از اعضای اسبق شورای شهر کرمانشاه در اثر اصابت گلوله، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه عصر شنبه در حالی که بازپرس ویژه قتل و گروهی از مامورین انتظامی وی را همراهی می‌کردند از محل واقعه منتهی به فوت مرحوم «محسن ملکی» بازدید و معاینه بعمل آورده و بر روند تحقیقات میدانی بازپرس از نزدیک نظارت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در خبر دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه آمده است: متعاقبا و به فوریت گروهی از کارشناسان متشکل از پزشکی قانونی و کارشناس رسمی رشته سلاح و مهمات و کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور دادستان بلافاصله ارزیابی‌های دقیق فنی و کارشناسی را انجام دادند.

در ادامه این خبر آمده است: این تیم کارشناسی ضمن تایید فوت ناشی از اصابت گلوله تا این مرحله شواهدی حاکی از حدوث واقعه جنایی (قتل) بدست نیامده است و قرائن موید وقوع حادثه (رعایت نکردن جوانب احتیاط به هنگام حمل یا تنظیف سلاح) می‌باشد.

این خبر می‌افزاید: همچنین به اذعان اولیای دم جان باخته، سلاح بکار گرفته شده دارای پروانه مجاز حمل می‌باشد و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع کماکان ادامه دارد.

دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه در پایان تاکید کرد شایسته است از هر قسم گمانه زنی‌های فاقد مبنا در این خصوص اجتناب شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر کرمانشاه محسن ملکی دادگاه انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن با انتشار یک پست در پلتفرم ایکس تاکید کرد: خطاب به آمریکایی ها می گویم با آتش بازی نکنید.

وی افزود: هر آنچه که در خصوص تسلیحات بازدارنده یمن تصور می کنید از لحاظ کمی و کیفی بسیار بسیار بسیار کمتر از آن چیزی است که وجود دارد.

پیشتر نیز مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن نسبت به هر گونه اقدام خصمانه از سوی آمریکا علیه یمن هشدار داده بود.

مرکز اطلاع‌رسانی اخبار جنگ جنبش انصار الله یمن نیز طی ساعت های قبل تصاویر حمله موفق پهپادی به کشتی متخلف سیکلادیس (CYCLADES) را که در دریای سرخ به سمت بنادر فلسطین اشغالی در حال حرکت بود، منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده، شلیک پهپاد «شهاب» و کشتیِ هدف قرار گرفته از لحظه شناسایی و رهگیری تا اصابت پهپاد به آن به نمایش درآمده است.

شورای عالی سیاسی یمن در نشست روز گذشته خود تاکید کرد: اقدامات مشکوک جاری برای سد راه یمن و تضعیف نقش کارآمد و اثرگذار آنکه از وظیفه دینی و انسانیِ دفاع از ملت فلسطین سرچشمه می‌گیرد، ناکام خواهد ماند.

این شورا اعلام کرد: پیامدهای هرگونه تنش‌زایی، محدود به مرزهای یمن نخواهد بود و مانع از مواضع شرافتمندانه ملت یمن، پایداری آن‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح آن در تمامی سطوح نخواهد شد.

کد خبر 6093888

دیگر خبرها

  • کینه قدیمی
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند