Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:43:16 GMT

چهار طرح صنعتی در مجتمع مس سرچشمه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۶۷۰

چهار طرح صنعتی در مجتمع مس سرچشمه افتتاح می‌شود

مجید فصیحی هرندی شبانگاه شنبه در نشست خبری با موضوع سفر ریاست جمهوری به شهرستان رفسنجان افزود: مهمترین طرح های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به رفسنجان، کارخانه تولید اسید سولفوریک مس سرچشمه با ظرفیت تولید ۶۱۰ هزار تن اسید در سال و اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر است.

وی ادامه داد: با تولید این مقدار اسید سولفوریک ضمن کاهش آلایندگی اسید، صنایع پایین دستی از جمله واحد تولید کود شیمیایی از اسید سولفوریک نیز راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصیحی هرندی بیان کرد: سه طرح دیگر که در این روز مورد بهره برداری قرار می گیرند شامل افزایش ظرفیت تیکنرهای باطله شماره یک و ۲ و اصلاح تیکنر شماره چهار، طرح نوسازی کوره آند و چرخ ریخته گری شماره سه و طرح سیستم های هوشمند هشدار دهنده و بهینه سازی و مدیریت ناوگان معدن است که این طرح ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی روز دوشنبه وارد فرودگاه رفسنجان می شود و رفسنجان اولین شهر انتخابی استان کرمان برای میزبانی از رئیس جمهوری و هیئت همراه خواهد بود خاطرنشان کرد: هدف سفر رئیس جمهوری به رفسنجان دیدار با مردم این شهرستان در استادیوم تختی و احترام به مقام و شخصیت برجسته کشور آیت الله هاشمی رفسنجانی است ضمن اینکه رفسنجان در اقتصاد مملکت تأثیر گذار است وی به این شهرستان سفر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در رفسنجان تصریح کرد: دکتر روحانی ساعت ۹ صبح روز دوشنبه وارد فرودگاه رفسنجان می شود و مورد استقبال استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار می گیرد سپس به ورزشگاه تختی عزیمت کرده و در جمع مردم این شهرستان حضور پیدا خواهد کرد.

فرماندار رفسنجان بیان کرد: رئیس جمهوری پس از سخنرانی در جمع مردم رفسنجان به سمت شهرستان بافت و سیرجان برای افتتاح چند پروژه خواهند رفت و نهایت به کرمان سفر می کند.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم رفسنجان در دیدار با رئیس جمهوری می تواند به شرایط کنونی کشور و جایگاه کشور در جهان کمک کند و دشمن بداند وقتی که شرایط سختی از جمله تحریم ها را بر مردم ایران تحمیل می کند مردم با صبوری و مقاومت در همه صحنه ها حضور به هم می رسانند.

وی تأکید کرد: این حضور مردم می تواند نمادی از مقاومت باشد و می تواند پیامی قاطع و کوبنده را برای کسانی که در داخل و یا خارج در حال توطئه علیه ایران هستند داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری به رفسنجان مطالباتی نیز وجود دارد بیان کرد: برخی از این مطالبات و پیشنهادات به رئیس جمهوری تأمین اعتبار احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی رفسنجان است که ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی تصریح کرد: همچنین رفع مشکلات اجرای طرح جمع آوری فاضلاب رفسنجان در ۷۰۰ هکتار زمین و شروع به ساخت شهر هوشمند در این ۷۰۰ هکتار، کمک به ایجاد تصفیه خانه مرکزی آب شهرستان در راستای رفع آرسنیک و سالم سازی آب و پیگیری دوبانده شدن جاده نوق از دیگر خواسته های مردم رفسنجان است.فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه مردم می توانند نامه خود را به دست رییس جمهور در مجموعه تختی رفسنجان برسانند گفت: اشتغال که نیاز به ابزار و تسهیلات بانکی و احداث کارخانه ها دارد، فرسوده بودن برخی مدارس رفسنجان، کمبود معلم و فضای تحصیلی، وجود اتباع بیگانه در رفسنجان و دیگرمسایلی که در حال دسته بندی هستند تا برای برطرف کردن این مشکلات راه حلی از رئیس جمهوری بگیریم.

برچسب‌ها معاون رییس جمهوری جهان علیه خشونت و افراطی گری رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاون رییس جمهوری جهان علیه خشونت و افراطی گری رفسنجان معاون رییس جمهوری جهان علیه خشونت و افراطی گری رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل قزل‌سفلی با حضور در فرمانداری شهرستان زرقان و ضمن بازدید از ستاد انتخابات شهرستان در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شرکت کرد.

وی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان زرقان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: نهایت ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری دور دوم انتخابات به کار بگیرید تا میزبان خوبی برای حضور باشکوه مردم فهیم زرقان در انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه در دور اول انتخابات کار بزرگی انجام شد، تصریح کرد: در دور اول، انتخابات با کمترین تخلف و در امنیت کامل برگزار شد و مردم نیز با مشارکتی بالاتر از متوسط کشور، افتخاری دیگر برای استان رقم زدند و در این دور نیز با مشارکت گسترده بهترین و اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس دوازدهم کنند، یعنی کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم بوده و بتوانند در حوزه قانون‌گذاری و نظارت اقدامات مؤثری انجام دهند.

قزل‌سفلی ادامه داد: انتخابات جلوه روشن مردم‌سالاری دینی است که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت و معتمدین خود را برای قانون‌گذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه اینکه انتخابات دور دوم در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان تمام الکترونیکی است، اضافه کرد: ما باید با اجرای دقیق و صحیح الکترونیکی انتخابات زمینه را برای برگزاری انتخابات آتی ریاست‌جمهوری به صورت تمام الکترونیکی در کل کشور فراهم کنیم که این امر مستلزم آموزش‌های لازم به تمام عوامل اجرایی و همچنین چگونگی رأی دادن با استفاده از صندوق‌های الکترونیک در روز انتخابات به مردم است و این مهم باید تا روز انتخابات ادامه داشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس خاطر نشان کرد: همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم و با هم هماهنگ باشند و انتخابات طبق برنامه و جدول زمان‌بندی پیش رود و برگزار شود که لازم است عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان زرقان همه شعب اخذ رأی را در این حوزه رصد و مشکلات احتمالی فنی و کمبود تجهیزات را رفع کنند.

کد خبر 751088

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲