Web Analytics Made Easy - Statcounter

گارسیا اوایل هفته جاری جانشین «فران اسکریبا» روی نیمکت تیم سلتاویگو شد اما سه گلی که مسی از روی ضربات آزاد به ثمر رساند و آبی اناری‌ها را به صدر بازگرداند، وی را در کنار زمین مستاصل کرد.

مرد آرژانتینی نخستین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و در ادامه با ۲ گل ایستگاهی تیم تحت هدایت «ارنستو والورده» را بار دیگر به مسیر پیروزی بازگرداند؛ اتفاقی که پس از شکست مقابل لوانته و تساوی در برابر اسلاویا پراگ در لیگ قهرمانان جو متشنج شده پیرامون نیوکمپ را آرام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، گارسیا در خصوص جادوگر آرژانتینی اظهار داشت: وقتی مسی در زمین باشد شما هرگز کنترل بازی را در دست نخواهید داشت؛ او مهارشدنی نیست و در یک چشم بر هم زدن تمام نقشه‌های شما را نقش بر آب می‌کند.

وی ادامه داد: تبحر او روی ضربات ایستگاهی باورکردنی نیست و درصد بسیار بالایی از این ضربات را تبدیل به گل می‌کند.  با این حال اجتناب از ضربه ایستگاهی دادن به حریف در این منطقه هم ممکن نیست؛ مسی به تنهایی بازی را تغییر می‌دهد.

سرمربی تازه وارد سلتا که مات جادوی مسی بود در ادامه افزود: اگر مسی بازی نمی‌کرد، شرایط بسیار متفاوت می‌شد، حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ او همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هر بار که توپ به او می‌رسد شما بوی خطر را حس می‌کنید اما روی ضربات آزاد به هیچ وجه نمی‌توانید او را کنترل کنید.

مسی از ۹ گلی که در مجموع رقابت‌های این فصل به ثمر رسانده، چهار مورد را به طور مستقیم از روی ضربات آزاد وارد دروازه حریفان کرده است؛ فوق ستاره آلبی سلسته از فصل ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ از ۱۷۴ ضربه ایستگاهی که نصیب بارسا شده ۲۲ بار موفق به گلزنی شده است که درصد دقت آن برابر است با ۱۲.۷. 

«ارنستو والورده» سرمربی آبی اناری‌ها نیز در واکنش به این موضوع که تیمش بیش از اندازه به مسی متکی است، تاکید کرد: وابسته نبودن به مسی غیرممکن است؛ هر تیم دیگری جای ما بود به همین اندازه به مسی وابسته بود؛ او همه را به هیجان می‌آورد، قصد داریم چه کاری انجام دهیم؟ با لئو هر کاری ممکن است.

«مارک آندره ترشتگن» نیز در تمجید از مسی گفت: لئو روی ضربات آزاد استثنایی است؛ کارهایی که او می‌کند عادی نیست و استعداد عجیبی دارد.

برچسب‌ها سلتاویگو لیونل مسی بارسلونا نیوکمپ ارنستو والورده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلتاویگو لیونل مسی بارسلونا نیوکمپ ارنستو والورده سلتاویگو لیونل مسی بارسلونا نیوکمپ ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم