Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نگاه هافبکی که در دوران بازی خود 11 بار برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت، آرسنالی‌ها در بازی شب گذشته اعتماد به نفس و شجاعت لازم برای ریسک پذیری را نداشتند. 

طرفداری- بی برنامگی آرسنال مقابل لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور باعث شد تا جرمین جناس هم به جمع منتقدان از اونای امری بپیوندد.

به گزارش سایت گل، پس از انتقادات ایان رایت از امری، حالا نوبت به دیگر کارشناس برنامه MOTD رسیده است تا سرمربی توپچی‌ها را به دلیل ضعف تاکتیکی‌اش زیر سوال ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسید بازیکنان آرسنال برای بازی کردن در سیستم جدیدی که امری انتخاب کرده بود آماده نشده‌اند و همین به شکست 2-0 آن‌ها در هفته دوازدهم لیگ برتر منجر شد تا جناس بگوید:

اوضاع خوب به نظر نمی‌رسد. امروز (شنبه) اولین باری بود که (در این فصل) سراغ خط دفاعی سه نفره رفتند و دیدید که چه پیش آمد. هیچ برنامه‌ای نداشتند و اصلا هدایتی صورت نگرفت. هنگام در اختیار داشتن توپ در فاز هجومی، اعتماد به نفس نداشتند و نمی‌خواستند رو به جلو کار کنند. در نتیجه سراغ پاس‌های عرضی و رو به عقب رفتند. انگار منتظر بودند توپ را از آن‌ها بگیرند و البته لستر هم آن‌ها را ناامید نکرد. آرسنال به اندازه کافی برای بازی کردن در این سیستم خوب نبود و همیشه انتظار داشتیم که یک جای کار اشتباه کنند. 

به باور جناس همین‌ها باعث شد تا آرسنال نتواند از بهترین دارایی‌های خود به نحو درستی استفاده کند.

در یک مقطع پیر امریک اوبامیانگ به عنوان وینگ بک راست بازی می‌کرد و (هکتور) بیرین باید به او می‌گفت: «از سر راه من برو کنار!» در آن سمت، الکساندر لاکازت به عنوان وینگ بک چپ بازی می‌کرد. در این شرایط چگونه انتظار ضد حمله زدن دارید؟ ناتوانی مطلق در درک این که به تغییر سیستم و ریتم بازی نیاز داشتند، نگران کننده است. این برای اونای امری نگران کننده است. 

آرسنال با کسب فقط 4 برد از 12 مسابقه ابتدایی خود در فصل 20-2019 لیگ برتر راهی تعطیلات ملی می‌شود. آن‌ها هشت امتیاز با رده چهارم جدول و 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین که یک بازی کمتر هم انجام داده است، فاصله دارند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم

در حالی که بازی رفت دو تیم در اولدترافورد با پیروزی 1-0 شاگردان سر الکس فرگوسن به پایان رسیده بود، این دیدار با درخشش کریستیانو رونالدو و برتری قاطعانه شیاطین سرخ همراه بود و منچستریونایتد با کسب برتری 3-1 در مجموع با نتیجه 4-1 راهی فینال رم شد

دانلود (29.9MB)

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم