Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@04:48:56 GMT

پیکر پاک شهید محمد جوادی در اهواز نشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۰۲۲

پیکر پاک شهید محمد جوادی در اهواز نشییع شد

پیکر پاک و مطهر شهید محمد جوادی از جانبازان دلیر عملیات بدر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در اهواز نشییع شد. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار اهواز پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد و به فیض شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین تشییع پیکر پاک و مطهر این جانباز دلیر که شهید محمد جوادی نام دارد با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و بسیجیان در اهواز برگزار شد.

این برنامه از منزل شهید واقع در اهواز، شهرک نفت، منازل 100 واحدی ملی حفاری آغاز شد که دوستان، همسایگان و بستگان با این شهید والامقام وداع جانسوزی داشتند.

پس از آن پیکر شهید محمد جوادی به بهشت آباد اهواز انتقال یافت و در کنار دیگر شهیدان شهر در قطعه یک گلزار شهدا آرام گرفت.

شهید محمد جوادی از دلیرمردان خوزستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با دیگر رزمندگان اسلام به عنوان یک رزمنده بسیجی به جبهه اعزام شد و به نبرد با دشمنان پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه در عملیات بیت المقدس حضور یافت و در آزادسازی خرمشهر سهیم بود.

یادواره شهید مدافع حرم «نوید صفری» در دامغان برگزار می‌شودجشن تولد جوانترین شهید مدافع حرم ایرانی+تصاویرچهارمین سالگرد شهید مدافع حرم «سیرت‌نیا» در رشت برگزار شد

جانباز شهید محمد جوادی به عنوان غواص و خط شکن گردان جعفر طیار لشکر هفت ولی عصر (عج) در عملیات بدر در اسفند ماه سال 1363 نیز شرکت کرد و مورد اصابت گلوله تیربار دشمن قرار گرفت و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

شهید محمد جوادی که از جانبازان 70 درصد اهوازی است که بیش از این دوری یاران شهید را تاب نیاورد و همزمان با سالروز شهادت حضرت امام حسین عسکری(ع) در روز چهارشنبه 15 آبان ماه سال 1398 به جمع آنها پر کشید.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس