Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  هفته دهم لیگ برتر بازهم با درخشش آبی‌ها همراه بود و همه اتفاقات این هفته را تحت‌الشعاع خود قرار داد.اثر همنشین گویا خیلی زود خودش را روی سرمربی ایتالیایی نشان داده است و حالا نیمکت‌نشینان باید زودتر از غلامپور استراما را مهار کنند تا با شادی گل‌هایش کار دست کسی ندهد. خداروشکر بقیه اهالی نیمکت استقلال خیلی اهل خوشحالی از برد و این مسائل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته  اتفاقات نیمکت و رفتار سرمربی روی بازیکنان تاثیر دارد و به آنها داخل زمین هم منتقل می‌شود. نتیجه آن رفتارها روی نیمکت می‌شود این شادی گل بازیکنان داخل زمین.  گویا باید برچسب -12 را برای بازی‌های استقلال آماده کرد تا بعد از گل‌های دیاباته نمایش داده شود. به خصوص این روزها که بازار مبارزه با فیلم‌های دارای خشونت بسیار داغ است.
اگر سرمربی آرام و شاعرانه باشد این هم می‌شود شادی گل بازیکنانش و دیگر نیاز به برچسب و نگرانی و استراس از جانب بچه‌ها هم وجود ندارد. 
البته مربی خیلی احساساتی هم خوب نیست. چون بازیکنان بعد از مصدومیت ساده اینطور گریه می‌کنند. 
در کل گویا در ماشین‌سازی همه احساساتی هستند. مدیرعامل و بازیکن و مربی و دروازه‌بان و همه. البته شاید آنها به‌خاطر سرمربی‌شان ناراحت هستند. خطیبی بعد از بردن ذوب‌آهن گفت: «اگر مربی خارجی با وجود ۲ مصدوم و عقب بودن به بازی برگردد، می‌گویند فلان مربی ایتالیایی یا آرژانتینی است و دانش بالایی دارد.» متاسفانه اما هیچ کس بعد از این که خطیبی توانست ذوب‌آهنی را که در ده هفته فقط یک برد داشته را شکست دهد از او تعریف وتمجید نکرد و احساسات این تیم را جریحه‌دار کرد.
مصدومیت که گریه ندارد. این تیم سپاهان است بعد از مصدومیت کی‌روش که کلیدی‌ترین بازیکنش محسوب می‌شود. همه در حال بگو و بخند و شوخی هستند و هیچ کس هم گریه نمی‌کند. اصلا در تیم قلعه‌نویی این لوس‌بازی‌ها جایی ندارد. برای این که مطمئن شوید می‌توانید نگاهی به کنفرانس مطبوعاتی‌های او بعد از بازی بیندازید که بدانید جایی برای بچه‌ و بچه بازی نیست.


این هم یک مدل مربی‌گری در لیگ برتر است. وقتی نتیجه نگیری و تیمت در 5 هفته نه گل بزند و نه برنده شود و حرفی برای گفتن نباشد احتمالا باید با این شکل و شمایل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شوی. البته رضا مهاجری به خاطر درخواست یک هوادار این لباس را برتن کرد. زمانی که سرمربی تیم نساجی قصد خروج از ورزشگاه را داشت یکی از اهالی شهر مسجدسلیمان که لباس ایل بختیاری را به تن داشت از مهاجری خواست تا لباس او را تن کند و با او عکس یادگاری بگیرد.


راز بردهای پرگل استقلال در هفته‌های اخیر معلوم شد. استقلالی‌ها با یک جفت پای اضافه به میدان می‌روند و با دوپا و یعنی یک یار اضافه مقابل حریفان ظاهر می‌شوند.

مربی‌گری آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها. این تعریف شرح حال این روزهای سرمربی جوان سایپاست. کسی که تیمش 5 هفته است گل نزده و کم کم ورود به بحران را تجربه می‌کند. نارنجی وفادار احتمالا حالا دیگر تفاوت‌های روزهای بازیگری با مربی‌گری را به خوبی حس کرده‌است و می‌داند برای باقی ماندن روی نیمکت یک تیم فقط وفاداری کافی نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال دیاباته کنعانی زادگان استراماچونی لک کیروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی پس از شکست سنگین برابر ویارئال در این فصل تصمیم گرفته بود که نیمکت بارسلونا را در پایان فصل ترک کند و از هدایت این تیم کنار برود اما با گذشت چند ماه نظرش را در این باره تغییر داد.

این مربی جوان در جلسه‌ای که دو شب پیش به همراه مدیران بارسلونا داشت به این نتیجه رسید که بهترین تصمیم برای خودش و این تیم این است که به حضورش روی نیمکت ادامه دهد و این خبر روز گذشته در نشست مطبوعاتی با حضور او و خوان لاپورتا به صورت رسمی اعلام شد.

با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که او مخالفانی هم در بین اعضای هیئت مدیره و مدیران این باشگاه دارد و حالا Esport3 خبر داده است که بعضی از اعضای هیئت مدیره به صورت جدی به این مربی برای ادامه فصل و فصل آینده هشدار داده‌اند.

آنها به ژاوی تذکر دادند که باید رفتارش را روی نیمکت بارسلونا تغییر دهد، چرا که معتقد هستند دریافت کارت‌های قرمز متوالی از سوی سرمربی این تیم به شهرت بارسا ضربه می‌زند و این موضوعی است که باید به صورت جدی از سوی او مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است