Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:28:47 GMT

بازی های سخت در انتظار نمایندگان گیلان در لیگ کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۱۲۴

بازی های سخت در انتظار نمایندگان گیلان در لیگ کشور

در هفته داوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، عصر امروز تیم سپیدرود رشت باید به مصاف گل ریحان البرز برود، ملوان باید رو در روی مس رفسنجان قرار گیرد و داماش نیز باید مقابل تیم فجر سپاسی شیراز صف آرایی کند.

این در حالی است که هر سه تیم گیلانی با تیم های بالای جدولی دیدار دارند که در این سه مسابقه سخت و حساس ، فقط تیم سپیدرود میزبان است و دو نماینده دیگر گیلان باید در بازی های خارج از خانه مقابل تیم های صدر جدولی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ، تیم فوتبال سپیدرود رشت عصر امروز (یکشنبه) باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم گل ریحان البرز قرار گیرد که به طور حتم سپیدرودی ها برای پیروزی در این دیدار، کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

تیم سپیدرود که هفته گذشته در دربی گیلان و در بازی معروف به الگیلانو، نتیجه را به تیم ملوان در بندرانزلی واگذار کرده بود، به طور حتم در این بازی سخت و حساسی فقط به فکر پیروزی است تا آن شکست را جبران کند.

با این وجود سپیدرودی ها مترصد کسب نتیجه مطلوب در این دیدار هستند تا علاوه بر جبران شکست دربی گیلان، وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بدهند و از طرف دیگر ، هر سه امتیاز بازی خانگی خود را نیز کسب کنند.

البته کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت آماده رویارویی با تیم قدرتمند گل ریحان البرز هستند تا با حمایت طرفداران خود برابر این تیم پیروز شوند تا طرفداران و تماشاگران سپیدرود نیز شکست هفته گذشته را به فراموشی بسپارند.

این در حالی است که تیم گل ریحان البرز نیز به طور حتم برای کسب امتیاز و پیروزی به رشت خواهد آمد تا رو در روی تیم سپیدرود قرار گیرد تا فاصله خود را با صدر جدول کمتر کند و بتواند خود را صدر جدول برساند.

از طرفی اگر تیم فوتبال گل ریحان البرز در این بازی خارج از خانه بتواند برابر سپیدرود پیروز شود، این امکان را دارد که حتی از رتبه سوم به صدر جدول صعود کند و صدرنشین این رقابت ها شود.

با توجه به شرایط موجود، تماشاگران و طرفداران فوتبال منتظر یک بازی زیبا و هجومی از طرف هر دو تیم سپیدرود و گل ریحان البرز خواهند بود چون هر دو تیم برای پیروزی گام به این میدان خواهند گذاشت.

اما تیم سپیدرود با توجه به شرایط میزبانی و حضور طرفدارانش ، شانس بیشتری را برای کسب پیروزی برابر تیم گل ریحان البرز دارد و امیدوار است که در این دیدار سخت به پیروزی برسد تا با یک تیر چند نشان را هدف قرار گیرد.

از طرفی سپیدرود با پیروزی برابر گل ریحان، در جدول رده بندی صعود خواهد کرد، همچنین شکست در بی گیلان را به فراموشی خواهد سپرد و علاوه بر آن  طرفداران این تیم نیز به طورر حتم حمایت بیشتری از بازی های آینده سپیدرود خواهند داشت و این طرفداران نیز با پیروزی تیمشان برابر گل ریحان البرز، غم شکست دربی را فراموش خواهند کرد.

اما تیم ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور، در هفته دوازدهم این رقابت ها  باید در رفسنجان رو در روی تیم مس این شهر قرار گیرد که به طور حتم ملوانان نیز کار سختی را در این بازی پیش رو خواهند داشت.

تیم ملوان که سرمست از پیروزی در دربی گیلان است با یک روحیه خوب رو در روی تیم مس رفسنجان قرار خواهد گرفت و طرفداران این تیم نیز امیدوارند که ملوان بتواند در این دیدار نیز خوب ظاهر شده و نتیجه مطلوبی را کسب کند تا برای دومین هفته متوالی این تیم بتواند نتیجه خوبی را کسب کند.

ملوانان که تا هفته گذشته از 10 بازی فقط دو تساوی و هشت شکست کسب کرده بودند، موفق شدند در دیدار سنتی و در دربی گیلان به برتری برسند تا اولین پیروزی خود را در رقابت های لیگ دسته اول جشن بگیرند و با این روحیه مناسب در رفسنجان به میدان بروند.

البته تیم ملوان بندرانزلی کار بسیار سختی را در  رفسنجان خواهد داشت چون تیم مس رفسنجان با برتری برابر ملوان می تواند همچنان جزء تیم های صدرنشین باشد و حتی با توجه به فاصله کم تیم ها، به صدر جدول نیز صعود کند.

با این وجود به طور حتم تیم ملوان برای کسب امتیاز در رفسنجان کار سخت و دشواری را پیش رو دارد اما این امر امکان پذیر  است و تیم ملوان می تواند حتی با یک تساوی و کسب یک امتیاز، برای دومین هفته متوالی نتیجه دلخواهی را کسب کند.

به هر حال تیم ملوان نیز همانند تیم سپیدرود رشت کار دشواری را در هفته دوازدهم پیش رو دارد چون باید در یک بازی خارج از خانه برابر تیم چهارم جدول قرار گیرد که کسب امتیاز در رفسنجان نیز برای هر تیمی سخت و دشوار است.

اما تیم داماش دیگر نماینده استان گیلان در هفته دوازدهم این رقابت ها باید در یک بازی خارج از خانه و در شیراز رو در روی تیم فجر سپاسی قرار گیرد که به طور حتم بازی داماش همانند دو نماینده دیگر  گیلان سخت و حتی دشوارتر است.

داماشی ها امروز باید در شیراز رو در روی تیم قدرتمند و صدرنشین فجرسپاسی قرار گیرند که این تیم هم اینک صدرنشین لیگ دسته اول است و یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی این مسابقات بشمار می رود و به طور حتم تیم فجر سپاسی در دیدار برابر داماش فقط به کسب پیروزی و تصاحب هر سه امتیاز این بازی خانگی فکر می کند.

البته تیم داماش در سه هفته اخیر توانسته نتایج خوبی را کسب کند و هفته گذشته نیز در یک بازی خانگی موفق به شکست تیم استقلال خوزستان شد و هم اینک این تیم با روحیه مناسب رو در روی تیم فجر سپاسی قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر  سایر تیم های صدر جدولی علاوه بر اینکه تلاش می کنند تا حریف خود را شکست دهند، انتظار دارند که تیم داماش بتواند فجر سپاسی را متوقف کند تا آنان صدرنشین این رقابت ها شوند که به همین دلیل بازی تبم های داماش و فجر سپاسی از حساسیت ویژه ای برخودار است.

به هرحال داماشی ها نیز همانند دو نماینده دیگر استان گیلان بازی بسیار سختی را پیش رو دارند و می توان گفت که دیدار داماش سخت تر و دشوارتر از بازی های دو نماینده دیگر گیلان است چون تیم داماش باید در یک بازی خارج از خانه مقابل صدرنشین لیگ دسته اول قرار گیرد.

با این وجود باید منتظر ماند و مشاهده کرد که سه نماینده گیلان عصر امروز در مقابل تیم های صدر جدولی چه نتایجی را کسب خواهند کرد و کدام تیم ها موفق به کسب امتیاز در این بازی های سخت و دشوار خواهند شد.

تا پایان هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، داماش با 17 امتیاز در مکان هشتم ، سپیدرود رشت با 15 امتیاز در مکان نهم و ملوان بندرانزلی با پنج امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

       

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است