Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزدهای تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال معرفی شدند. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس اعلام معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، بعد از بررسی‌های به‌ عمل آمده توسط مراجع ذیصلاح نظارتی، تاکنون اسامی آقایان محمود افشار دوست، محمد رضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، احمد سعادتمند، افشین داوری و امیر حسین منظمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مورد تأیید قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر امور مجامع معاونت قهرمانی از فتاحی دبیر برگزاری مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون والیبال خواسته نسبت به دعوت از کاندیداها برای شرکت در انتخابات اقدام لازم معمول دارد.

ضمناً اسامی سایر نامزدها در صورت اعلام مراجع ذیصلاح متعاقباً به لیست اضافه می‌شود.

به گزارش تسنیم، در میان نامزدهای معرفی شده، نام افشین داوری هم دیده می‌شود. داوری چند ماه قبل و در جریان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد که در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال ثبت‌نام کرده، اما چند ساعت پس از این موضوع گفت که این موضوع با مخالفت وزارت ورزش و جوانان مواجه شده و بدین ترتیب در انتخابات شرکت نمی‌کند.

انتخابات  فدراسیون والیبال چهارشنبه 29 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تعلل وزارت ورزش در اعلام اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال/ پای داورزنی در میان است؟

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,31,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال ایران والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال ایران والیبال محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو