Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان عضو تیم ملی کانوپولو بانوان می‌گوید: با اردوی ۱۰ روزه مقام سوم کاپ آسیا را کسب کردیم.

صبا رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به کسب مقام سوم مسابقات کانوپولو کاپ آسیا اظهار کرد: از اول قرار نبود در این رقابت‌ها شرکت کنیم، چون سابقه نداشته در کاپ آسیا حضور یابیم و بیشتر در پیکارهای قهرمانی آسیا حضور پیدا می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از اینکه مشخص شد رقابت‌های قهرمانی آسیا با تاخیر برگزار می‌شود، مسئولان تصمیم گرفتند که در کاپ آسیا شرکت کنیم و در کمتر از ۱۰ روز در یک اردو دور هم جمع شدیم و مقام سوم را به‌دست آوردیم.

رحمتی اضافه کرد: هر چند در بازی‌های آسیایی جاکارتا قهرمان شدیم اما با توجه به این شرایط کسب مقام سوم در کاپ آسیا خوب بود.

این کانوپولیست لرستانی تاکید کرد: سطح این پیکارها به مراتب از قهرمانی آسیا بالاتر بود و تیم‌های مدعی حضور داشتند و میزبانی کشور چین فوق‌العاده بود.

وی یادآور شد: تیم ما با کمک‌های مریم عرب‌نژاد و همسرش در این کاپ شرکت کرد و جا دارد از آنان تشکر کنم.

رحمتی گفت: پس از پایان این رقابت‌ها و در ورود به شهرم (خرم‌آباد) کسی از مسئولان استان به استقبالم نیامد و این‌گونه رفتارها باعث دلسردی ورزشکاران می‌شود و انتظار بیشتری داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم ملی کانوپولو بانوان صبا رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کبدی با حضور ۲۹ ورزشکار منتخب از امروز در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان کشورمان خود را برای حضور موفق در رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان که قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی "هندوستان" برگزار شود، آماده می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا