Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیمراد کرمی صبح یکشنبه در نشست کارگروه مستندسازی املاک آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تثبیت مالکیت آموزش و پرورش بر املاک خود و جلوگیری از تعرض اشخاص به این املاک، ضرورت دارد تمام ظرفیت ها برای مستندسازی املاک باقی مانده این مجموعه در استان بکار گرفته شود.

وی درصد املاک فاقد سند آموزش و پرورش استان را در قیاس با دیگر مجموعه های استانی و همچنین استان های دیگر بسیار مطلوب دانست و ادامه داد: آموزش و پرورش استان سعی بر آن دارد تا با همکاری دستگاه های ذی ربط بتواند ۲۵ درصد از املاک باقی مانده خود را نیز سنددار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: سند مالکیت حدود ۴۰ درصد از ۲۵ درصد املاک باقی مانده فاقد سند آموزش و پرورش استان به نام دولت و به نمایندگی سایر دستگاه های دولتی است که با درخواست گواهی بهره بردار از اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی سند آن ها اخذ می شود.

کرمی با اشاره به اینکه بیشتر املاک آموزش و پرورش استان در شهرستان های دشتستان، بوشهر و عسلویه است افزود: بیش از ۸۰ درصد املاک فاقد سند آموزش و پرورش استان در شهرستان دشتستان، بوشهر، عسلویه و همچنین منطقه سعدآباد است.

وی با بیان اینکه اگر موفق به سنددار کردن املاک فاقد سند آموزش و پرورش استان نشویم در آینده باید منتظر مشکلات ناشی از آن باشیم گفت: هدف آموزش و پرورش استان سنددار کردن همه املاک تا پایان سال ۹۹ خواهد بود و این تعداد ملک فاقد سند در نهایت تا یکسال آینده به سمت سنددار شدن پیش رود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر هزینه نقشه برداری از املاک فاقد سند را بالا دانست و بیان داشت: با توجه به محدودیت مالی آموزش و پرورش این مجموعه نیازمند حمایت دستگاه های مرتبط با فرایند لازم است و به خصوص این حمایت در شهرستان های بوشهر، دشتستان و عسلویه بیشتر حس می شود.

کرمی خواستار همکاری کارشناسان اداره ثبت اسناد در بازدید خارج نوبت از املاک آموزش و پرورش و همچنین ارائه نقشه شد و گفت: در صورت این همکاری، آموزش و پرورش متعهد می شود تا پایان سال به قانون حدنگار جامع عمل بپوشاند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه های شهرستانی مستند سازی املاک در شهرستان ها و مناطق بوشهر، دشتستان، عسلویه و سعدآباد با حضور نمایندگان دستگاه های ذی ربط به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا مشکلات املاک آموزش و پرورش رصد و پیگیری شود.

نشست کارگروه مستندسازی املاک آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور نمایندگان اداره کل ثبت اسناد، بنیاد مسکن، املاک دولتی، فرمانداری بوشهر، دشتستان، عسلویه و روسا و مسئولان امور حقوقی و املاک آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق بوشهر، دشتستان، عسلویه و سعدآباد به میزبانی اداره حقوقی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد خبر 4767888

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر مدرسه یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی تنگستانی مکان از آغاز فصل پرورش میگو در اراضی ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: مراکز تکثیر تولید لارو و بچه میگو در نقاط مختلف استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به واردات ۲۶ هزار مولد میگوی خارجی SPF به کشور برای تولید بچه میگو، افزود: در کنار مولد خارجی، ۲۵ هزار مولد داخلی هم در تولید لارو و بچه میگو فعال شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر اظهار کرد: در بازدید‌های انجام شده این مولد‌ها پست لارو‌های قوی میگو تولید کرده‌اند که می‌تواند در تولید میگوی پرورشی مطلوب کمک قابل توجهی کند.

وی با تاکید بر این‌که مقابله با بیماری میگو با مشارکت پرورش‌دهندگان امکان‌پذیر است، گفت: بیماری میگوی پرورشی امسال هم مانند سال‌های گذشته وجود دارد و باید با همکاری تولیدکنندگان، این بیماری مهار و کنترل شود.

تنگستانی مکان یادآور شد: در این راستا بخش دولتی تمهیدات و آموزش‌های لازم و شرایط قرنطینه‌ای، زیستی و بهداشتی که نقش مهمی در مهار و کاهش مخاطرات بیماری میگوی پرورشی دارد را به تولیدکنندگان میگو ارائه کرده است.

وی ردیابی بیماری میگوی پرورشی را از دیگر برنامه‌ها اعلام و اظهار کرد: مولد‌ها و پست لارو‌های میگو تا کنون سالم هستند ولی برای مهار و جلوگیری از شیوع بیماری، مدیریت آب استخر، تولید و توزیع غذای بچه میگو و استفاده از تجهیزات از سوی پرورش‌دهنده این آبزی ضروری است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با بیان این‌که کارشناسان دامپزشکی در کنار تولیدکنندگان میگو در مراکز پرورشی هستند، اضافه کرد: همکاری کارشناسان دامپزشکی با پرورش‌دهنده میگو در همه سطوح وجود دارد تا ان‌شاءالله تولید مورد نظر در سال جاری محقق شود.

وی جابه‌جایی و ذخیره‌سازی بچه میگو در استخر پرورشی را بر اساس مجوز دانست و تاکید کرد: لاروریزی و ذخیره‌سازی در استخر پرورشی نباید بیش از مجوز تعیین شده از سوی دامپزشکی و کد اتحادیه پرورش‌دهنده میگو و شیلات برای هر مزرعه باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر