Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- براثر 43 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دستکم 19 نفر کشته و 19 نفر زخمی شده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، 43 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم 19 نفر کشته و 19 نفر زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر لیتل راک در ایالت آرکانزاس دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. تیراندازی در باشگاه شبانه‌ای در شهر رالیگ در ایالت کارولینای شمالی یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر زخمی شدند. 11 مورد از تیراندازی‌ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 105 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 29 نفر کشته و 67 نفر زخمی شده اند. 33 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 148 مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها 48 نفر کشته و 86 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز یکشنبه منتشر می‌شود.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا در گزارشی اعلام کرد از ابتدای امسال تاکنون 33 هزار و 511 نفر در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا جان باخته اند که علت مرگ 12 هزار و 853 نفر از این افراد انواع قتل و 20 هزار و 658 مورد خودکشی بوده است. 25 هزار و 318 نفر در این مدت زخمی شده اند. بر اساس این آمار، 359 مورد تیراندازی به جمع ثبت شده است. 176 کودک زیر 11 سال در خشونت‌های مسلحانه امسال در آمریکا کشته و 417 نفر زخمی شده اند. 648 نوجوان زیر 17 سال نیز در این مدت کشته و 1968 نفر زخمی شده اند. 1278 مورد تیراندازی به منظور دفاع از خود و 1508 مورد تیراندازی سهوی در این مدت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشته زخمی تیراندازی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • یک کشته و ۳ زخمی بر اثر نزاع مسلحانه در زاهدان (فیلم)
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس