Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکاس: محمد محسنی‌فر/مهر، مهدی بلوریان/فارس

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: دانشجویان بسیجی سفارت فرانسه جلیقه زردها تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین

امروز(سه‌شنبه) حدود یکصد نفر، ۲۲ چادر در محوطه دانشگاه آزاد برلین برپا کردند و به فراخوانی موسوم به «ائتلاف دانشجویی برلین» علیه جنگ در غزه پیوستند.

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری روزیترز،این گروه دانشجویی خواستار لغو اتهامات کیفری علیه دانشجویان و افراد دیگری شد که با فلسطینی‌ها در دانشگاه‌ها همبستگی نشان داده‌اند.

دانشجویان دانشگاه‌های مختلف برلین با در دست داشتن پرچم فلسطین و سردادن شعارهایی در حمایت از فلسطینی‌ها و محکوم کردن [رژیم] اسرائیل و [دولت] آلمان به تظاهرات پیوستند.

دانشجویان همچنین خواستار ممنوعیت حضور پلیس در محوطه دانشگاه و بازگرداندن دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی آلمان شدند که به دلیل مواضع سیاسی خود اخراج یا از بودجه خارج شده‌اند.



دانشگاه آزاد برلین اعلام کرد که معترضان سعی کردند اتاق‌ها و سالن‌های سخنرانی دانشگاه را اشغال کنند و دانشگاه شکایت‌های کیفری ارائه کرد و سخنرانی‌ها در چندین ساختمان را تعلیق کرد.

بر اساس این گزارش، اعتراضات دانشجویان به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه و روابط دانشگاه‌ها با اسرائیل در سراسر اروپا گسترش یافته است. دانشجویان نسبت به تهاجم گسترده اسرائیل به غزه اعتراض دارند که از پانزدهم مهرماه سال گذشته تاکنون، بیش از ۳۴ هزار کشته برجای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، نزدیک به هفت ماه از آغاز درگیری‌ها در نواز غزه و کشتار بی‌سابقه فلسطینیان به دست نیروهای رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد. در طول این مدت و در کنار همه ابراز نگرانی‌ها، محکوم کردن‌ها، حمایت از فلسطین و اعتراض‌ها در کشورهای مختلف دنیا به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، این بار دامنه این اعتراض‌ها به دانشگاه‌های دنیا هم کشیده شد.

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم فلسطین در حالی ادامه دارد که پلیس آمریکا بر خلاف هفته‌های گذشته سیاست محافظه‌کاری خود را کنار گذاشته و به شدت این تجمعات را سرکوب می‌کند.



دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • (تصاویر) تجمع دانشجویان خارجی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران
  • هجوم پلیس آلمان به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در برلین+ فیلم
  • حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی/ دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی در دانشگاه ایران تجمع می‌کنند
  • تظاهرات دانشجویان دانشگاه طرابلس لیبی در حمایت از غزه
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
  • دانشجویان بین الملل دانشگاه های علوم پزشکی تجمع می کنند
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی