Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@15:23:44 GMT

در حاشیه سخنرانی رییس‌جمهور چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۶۰۸

در حاشیه سخنرانی رییس‌جمهور عده‌ معدودی از شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی یا بلند کردن پلاکاردهایی سعی در ایجاد اخلال در مراسم داشتند.

به  گزارش ایسنا،  همزمان با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در میدان امیرچخماق یزد عده ای از شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها گله مندی صنفی درج شده بود، انتقادهایی را به سیاست‌های اقتصادی دولت مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهور هم در پاسخ به این مطالبات در بخشی از سخنان خود تاکید کرد که هر کس در این کشورش دستش به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود.

مضمون پلاکاردها بیشتر مربوط به وضعیت نیروهای شرکتی، وضعیت آب برای کشت زمین های کشاورزانی و  وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و گلایه‌مندی از دولت برای گرانی بود.

این عده در بخشی شعارهای خود حل معضلات اقتصادی نظیر گرانی را از دیگر مطالبات خود از رئیس جمهور عنوان کردند .

این افراد که صدای شعارهایشان در جمعیت حاضر گم شده بود، تاکید داشتند که مشکلات موجود با سخنرانی قابل حل شدن نیست.

رییس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در واکنش به معترضان گفت: اختلاف و فاصله خواست آمریکا است؛ نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حسن روحانی سفر روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه با اشاره به زیان‌بار بودن پیروزی کامل روسیه در اوکراین، مدعی شد که این اتفاق مسکو را قادر می‌سازد تا موشک‌هایش را درست پشت دروازه‌های اتحادیه اروپا مستقر کند.

ماکرون در گفت‌وگو با «لاتریبیون» بار دیگر با حمایت از سیاست «ابهام راهبردی» در قبال روسیه، این کشور را «دشمن» خواند و گفت که چنین سیاستی، نمایش قدرت بدون «ارائه جزئیات درباره ابزار بازدارندگی» است!

وی همچنین گفت: ایجاد محدودیت‌های تئوری، ضعف تلقی می‌شود و باید رویت‌پذیری این محدودیت‌ها را حذف کنیم زیرا این اقدام، بازدارندگی ایجاد می‌کند.

به گفته ماکرون، اوکراین برای امنیت فرانسه اهمیت دارد زیرا این کشور در فاصله تنها یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری از مرزهای پاریس واقع شده است.

رییس جمهور فرانسه مدعی شد: اگر روسیه پیروز شود، بلافاصله امنیت در رومانی، لهستان، لیتوانی و کشور ما از بین خواهد رفت. قابلیت و بُرد موشک‌های بالستیک روسیه، همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.

اظهارات و ادعاهای ماکرون یک ماه پس از آن مطرح شده است که او گفته بود «کشورهای غربی قانونا باید این سوال را از خود بپرسند که اگر قرار به پیشروی روس‌ها در خط مقدم جبهه باشد و اوکراین درخواست بدهد، آیا باید به کی‌یف نیرو اعزام کنند؟»

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اظهارات ماکرون را «بسیار مهم و خطرناک» و مدرک دیگری دال بر مشارکت مستقیم پاریس در جنگ است.

کد خبر 6097268

دیگر خبرها

  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • توضیح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران درباره حاشیه‌های اخیر