Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی محمدعلی شهنوازی روز یکشنبه در آغازین روز هفته وحدت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان خاش بیان کرد: نماز، پیامبر، کعبه و قرآن کریم از اساسی ترین محورهای وحدت در میان مسلمانان به شمار می روند لذا ضروری است امت اسلامی به فکر استحکام و ابهت و اقتدار خود باشند.
وی افزود: دشمنان اسلام همواره در قرن‌های مختلف به فکر ایجاد اختلاف میان مسلمانان بوده‌ و برای تحقق این توطئه به ترفندهای گوناگون روی آورده‌اند که تاکنون در رسیدن به اهداف‌شان نیز موفق بوده‌اند و متاسفانه در این سالها شاهد نابودی امت اسلامی در سرزمین‌های مختلف بوده ایم و جنایتکاران همچنان به کارهای زشت و ننگین خود ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوی شهنوازی اظهار داشت: سرزمین بزرگ و پهناور ایران، منطقه خاورمیانه و کشورهایی مانند سوریه، عراق، افغانستان، یمن و سایر کشورهای اسلامی در چند دهه گذشته گرفتار آتش فتنه دشمنان آمریکائی و صهیونیستی شده و سران فاسد و سرسپرده برخی کشورهای اسلامی به فکر اتحاد و اتفاق و همبستگی نیستند بلکه با عیاشی و مال پرستی در تلاش برای تحقق اهداف شوم دشمنان هستند.
امام جمعه اهل سنت خاش ادامه داد: در این برهه حساس همه اقشار امت اسلامی وظیفه دارند با هم متحد و منسجم باشند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شان ناکام ساخته و بر آنها مسلط شوند.
وی افزود: ایران اسلامی همواره کانون وحدت بوده و برای اقتدار و عظمت دنیای اسلام تلاش کرده، اما یک دست صدا ندارد و باید همه کشورهای اسلامی با چنگ زدن به ریسمان وحدت و همبستگی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از کیان اسلام و منابع سرزمین های اسلامی حفاظت کنند.
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی فرمانده سپاه خاش نیز گفت: وحدت و همبستگی رمز مهم رسیدن به موفقیت در دنیای اسلام است و همگان باید حول محور پیامبر گرامی اسلام(ص) و قرآن کریم برای نجات مسلمانان از تاریکی ها و ظلم و ستم مستکبران تلاش کنند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان شیعه خاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهل سنت هفته وحدت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان شیعه خاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهل سنت هفته وحدت سیستان و بلوچستان شیعه خاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهل سنت هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • اسرار موفقیت امام صادق (ع) در تقویت بنیان‌های وحدت امت اسلام
  • سند تحول بنیادین مجموعه اقدامات برای خوشبختی فرزندان است
  • توصیه مهم امام جمعه زاهدان برای اجرای قانوان عفاف و حجاب
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است