Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استاندار زنجان از افزایش قیمت نان در زنجان خبر داد و گفت: به‌زودی در مورد نرخ نان تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز نیک‌سرشت در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا; با اشاره به افزایش قیمت نان در استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین سالی است که قیمت نان در استان افزایش نداشته و فقط سال گذشته 8 تا 10 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در عین حال شاهد افزایش دستمزد، هزینه‌های جاری، افزایش اجاره های مغازه و ... داشتیم، ابراز کرد: بر این اساس نیاز جدی داشتیم تا در قیمت نان تجدید نظر شود.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تهران یک شاخص هایی را در تعیین نرخ جدید نان تعریف کرده بود، عنوان کرد: ما جلسه ای در این خصوص برگزار کردیم و سعی کردیم قیمت نان در زنجان از میانگین قیمت استانهای همجوار بیشتر نشود. با این وجود دست نگه داشتیم تا ببنیم استانهای دیگر در اجرا چه مکانیزمی را پیش می‌گیرند.

وی با بیان اینکه متاسفانه بعد از یک ماه دست نگه داشتن استانهای دیگر اجرا نکردند و از طرفی با افزایش قیمت آرد مواجه شدیم، گفت: اگر ما نرخ را اجرا می‌کردیم دوباره نیاز به تجدیدنظر داشت تا بتواند افزایش قیمت آرد را هم پوشش بدهد.

نیک‌سرشت با اشاره به اینکه ما دوباره آنالیز قیمت نان را خواستیم تا تاثیر افزایش قیمت آرد را در قیمت نهایی نان مشخص کنیم، افزود: روز سه شنبه جلسه ای در خصوص تصمیم گیری برای قیمت تان داریم که امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی بیان کرد: بعد از اینکه روز سه شنبه در مورد قیمت نان به نتیجه رسیدیم برای ابلاغ نرخ جدید نیز تصمیم گیری خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه البته ما نحوه اجرای استانهای دیگر را هم بررسی خواهیم کرد، اظهار کرد: به طور یقین به دنبال این هستیم تا نارضایتی ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • چهار محصول ایران خودرو گران شد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد