Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:17:35 GMT

جشن وحدت ‌دانش‌آموزان ‌کردستان به‌روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۲۷۵

جشن وحدت ‌دانش‌آموزان ‌کردستان به‌روایت تصویر

همزمان با آغاز هفته وحدت جشن میلاد رسول مهربانی در مدارس و مراکز با نیازهای ویژه (استثنایی) استان کردستان برگزار شد. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با آغاز هفته وحدت جشن میلاد رسول مهربانی پیش از ظهر امروز در مدارس و مراکز با نیازهای ویژه (استثنایی) استان کردستان برگزار شد؛ در این مراسم باشکوه دانش‌آموزان و والدین ضمن شکرگزاری، برای سلامتی خود و فرزندانشان دعای خیر و طلب بهبودی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل رنجبر، رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان در مراسم میلاد رسول مهربانی که با حضور جمعی از مسئولان و اولیای دانش‌آموزان در متوسطه پیش‌حرفه‌ای و حرفه‌ای دخترانه با نیازهای ویژه گلهای سنندج برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت ختمی مرتبت محمدابن عبدالله(ص) اظهار داشت: هفته وحدت تجلی اخوت اسلامی و نماد همگرایی و انسجام میان مسلمانان بوده و کلیدواژه‌های اعتلای وحدت اسلامی همدلی، یکرنگی و بصیرت‌افزایی است.

وی ضمن تشریح ابعاد مختلف زندگی پیامبر(ص) افزود: حضرت محمد(ص) پیام‌آور رحمت، مهربانی و گذشت است و اساس زندگی ایشان بر مبنای وحدت، ایجاد صلح و صفا در جامعه استوار بود.

رنجبر از آماده‌سازی فضای مدارس با نیازهای ویژه استان برای اجرای برنامه‌های هفته وحدت خبر داد و گفت: برگزاری جشن، آیین‌های مدیحه‌سرایی، دف‌زنی، مولودی‌خوانی، محفل انس با قرآن، برگزاری ایستگاه نقاشی و نمایشگاه‌ها از جمله فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، صنایع‌دستی و آموزشی مدارس با نیازهای ویژه استان است.

آوای "وحدت و همدلی" در دیار کردستان به‌روایت تصویروزیر کشور: ملت ایران با صلابت از نظام دفاع می‌کنند/هفته وحدت یادآور همدلی شیعه و سنی استنماینده ولی‌فقیه در کردستان: هفته وحدت فرصتی برای تقویت همدلی و برادری شیعه و سنی است

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها در فضای معنوی اشتیاق دانش‌آموزان به مدرسه را افزایش، روحیه آنان را تقویت و با ثبت خاطره‌ای ماندگار موجب می‌شود تا دانش‌آموزان با فرهنگ اسلامی، تربیت دینی و اسلامی آشنا شوند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه اشاعه فرهنگ نماز، برپایی نماز جماعت، تقویت اُنس با قرآن، عترت و چگونگی انجام احکام از سیاست‌های فرهنگی-تربیتی نظام تعلیم و تربیت است، یادآور شد: ترویج و گسترش فعالیت‌های دینی و قرآنی سرلوحه فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش با نیازهای ویژه است.

وی عنوان کرد: مسئولیت اجرای برنامه‌ها در جشن‌های محوری هفته وحدت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه واگذار می‌شود تا با تجربه مشارکت و تمرین مسئولیت‌پذیری حس ارزشمندی و اعتماد به نفس در آنان افزایش پیدا کند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، درک و برداشت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از مفاهیم دینی با دانش‌آموزان عادی متفاوت است چراکه آنان در حد ظرفیت و توان خود مطالب دینی را درک کرده و بر اساس آن جهان‌بینی خود را می‌سازند و اگر آموزش مفاهیم دینی به این قشر به‌طور صحیح انجام نگیرد، نه تنها اثرات سازنده‌ای برجا نمی‌گذارد بلکه پیامدهای زیان‌باری نیز به همراه دارد.

به گزارش تسنیم؛ در این مراسم باشکوه به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با نام «محمد» هدایایی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/487/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر

همزمان با هفته مشاغل نمایشگاهی در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) شهرستان صالح آباد استان خراسان رضوی افتتا‌ح شد. در این نمایشگاه هنرهای دانش آموزان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه با انواع مشاغل فنی و کار و دانش در جهت انتخاب رشته صحیح برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فتح الله برومندزاده  - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • پاسخ به نیازهای کشاورزی مطالبه‌ای از دانش‌بنیان‌ها
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند