Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@02:31:54 GMT

جونیور شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۵۴۲

جونیور شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارد

باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه خود با باشگاه لودوگورتس بلغارستان را آغاز کرده تا بتواند شرایط بازگرداندن جونیور به آن تیم را فراهم کند.

به گزارش شریان نیوز،جونیور براندائو با قراردادی یک ساله از باشگاه بلغارستانی به عنوان یار قرضی به پرسپولیس پیوست اما نتوانست در این باشگاه عملکرد قابل قبولی به لحاظ فنی داشته باشد و از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند تا او را هر چه زودتر از لیست خود خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته طبق قانون، خارج از دایره پنجره نقل و انتقالات چنین موضوعی امکان پذیر نیست؛ با این حال پرسپولیسی ها پس از ۵ بازی دیگر،  نیم فصل اول را به پایان می رسانند و وارد پنجره نقل و انتقال می شوند،آنجا می توانند جونیور را از لیست خود کنار  گذاشته و به دنبال بازیکن دیگری باشند. البته مدیران باشگاه نیز روی این مسئله تاکید دارند که به طور قطعی براندائو رفتنی است و حتی مهاجمان جدید باشگاه معرفی شده اند تا یکی از آنها که کیفیت بالاتر و قیمت مناسبی دارد راهی پرسپولیس شود اما در این میان شایعه شده باشگاه لودوگورتس بلغارستان تمایلی به بازگرداندن این مهاجم برزیلی ندارد و قصدش این است  که او را تا پایان فصل جاری در پرسپولیس حفظ کند. بر اساس اخبار رسیده جدایی براندائو از پرسپولیس قطعی است و با هر قیمتی که شده، باشگاه این بازیکن را کنار می گذارد تا بتواند طبق خواسته کادر فنی خود مهاجم خارجی جدیدی به تیم اضافه کند.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است

اعتمادی کارشناس مسائل آمریکا در گفتگو با شبکه خبر  درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی اظهار کرد: این گونه تظاهرات در آمریکا سابقه داشته و بار‌ها چنین جنبش‌ها و خیزش‌هایی علیه سیاست‌های دولت آمریکا شکل گرفته است.

وی ادامه داد:اما این دوره و این اعتراضات بر اساس بیانات امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی باید صادر شود شکل گرفته است. نفس انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم و دیکتاتوری است و بنابراین دانشجویان با آگاهی از این اتفاق و نگاه به آن که رژیم صهیونیستی در مسیر نسل کشی یک ملت است این دانشجویان وارد شدند  و قطعا تاثیرات مثبتی هم خواهیم داشت.

وی درباره ادامه این اعتراضات گفت:  این اعتراضات قطعا بر آینده آمریکا و دولت بایدن و ترامپ قطعا تاثیر خواهد گذاشت. آینده این حرکت مردمی از میان نسل جوان است. طبق آمار‌هایی که خودشان داده اند تا سال ۲۰۴۵ بیشتر جوانان را رنگین پوستان تشکیل می‌دهند  و در این تظاهرات جوانان بین ۱۸ تا ۲۴ سال در دانشگاه‌ها و کف خیابان‌های اروپا و آمریکا علیه جنایات اسرائیل قد علم کرده اند. آن چیزی که در حال اتفاق افتادن است و جز سیاست‌های بارز آمریکایی‌ها است حمایت از صهیونیست بوده است. نطفه این صهیونیست را در خاورمیانه کاشتند و قطعا بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ با چالش‌های بزرگی در این زمینه و رای آوردن مواجه خواهد شد.

اعتمادی افزود: ترامپ هم در چهار دوره ریاست جمهوری خود حمایت تمام قدی از صهیونیست‌ها داشت  و چه بایدن و چه ترامپ رئیس جمهور شوند سیاست‌ها درباره صهیونیست‌ها تغییر نمی‌کند آن چیزی که تغییر خواهد کرد قطعا به دلیل این تظاهرات تعدیل سیاست‌های آمریکا است البته به شکل کلی این عمل انجام نمی‌شود.

این کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد:منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است، اما آن چیزی که مقام معظم رهبری عنوان کردند را باید بار دیگرمطرح کنیم که حتما اسرائیل از بین خواهد رفت.

وی درباره شکست آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پس از عملیان طوفان الاقصی گفت: تا قبل از عملیات طوفان الاقصی و ۷ اکتبر صهیونیست‌ها قدرت بازدارندگی برای خود قائل بود و طی این ۷۵ سال این ترس را برای کشور‌های عربی ایجاد کردند.

 وگفت: محور مقاومت با عملیاتی که انجام داد توانست بازدارندگی که صهیونیست‌ها برای خود ایجاد کرده بودند را از بین ببرند و اکنون اسرائیل به هیچ کدام از سیاست‌ها و اهداف خود نرسیده و در یک چالش عمیقی در سطح منطقه و جهانی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • وینیسیوس جونیور، ترویس اسکات را به سانتیاگو برنابئو می‌آورد؟ / عکس
  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق