Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالطیف عباسی صبح یکشنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه آب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برنامه‌های مهمی در این زمینه داریم.

وی با اشاره به طرح افزایش سواد آبی در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: این طرح با همکاری شرکت سهامی آب منطقه ای، اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر و مشاور سیمای آب خاوران اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حفاطت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا گام های اجرایی و برنامه زمان بندی طرح افزایش سواد آبی در استان بوشهر تصویب شده است.

وی بیان کرد: طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) و آموزش مدیریت مصرف بهینه آب در قالب کتاب انسان و محیط زیست موجب افزایش سواد آبی دانش آموزان در استان بوشهر می‌شود. 

عباسی افزود: یکی از اقدامات کلیدی و موثر در طرح ملی احیا و تعادل بخشی، اجرای پروژه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی است که طرح افزایش سواد آبی با محوریت داناب و کتاب انسان و محیط زیست ویژه معلمان و دانش آموزان جزو مهم ترین برنامه های این طرح به شمار می آید.

کد خبر 4767999

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر طرح ملی احیا یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد