Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:13:11 GMT

مسئولان جلوی تخلفات و بی قانونی ها را بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۷۹۷

مسئولان جلوی تخلفات و بی قانونی ها را بگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و روسای حوزه علمیه شهرستان بیرجند، اظهار کرد: بر همه روشن است که تحقق هر امری به دو اصل وجود مقتضی و عدم مانع متکی است.

وی با بیان اینکه انقلاب بدون هیچ کم و زیاد اسلام و اسلام نیز الگو است، افزود: اسلام ایجاد شرایط رشد برای انسان در تمامی موضوعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نباید به مسائل حاشیه ای بپردازیم و از مسائل اصلی غافل شویم، گفت: در زمان قبل از انقلاب سلطه گران بزرگ ترین مانع برای رشد بودند.

وی با بیان اینکه کشورهای دنیا که از دور انقلاب را می بینند توجه زیادی دارند اما متاسفانه خود ما نسبت به آن بی توجه هستیم، عنوان کرد: باید کم توجهی نسبت به انقلاب را علاج کنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر کشورهای غربی و سلطه گاهی به کسانی فرصت می دهند مطمئنا هدفی دارند و زمانی که کارشان تمام می شود او را رها می کنند، بیان کرد: شرایط کشور ایران با تمام دنیا متفاوت است چراکه به برکت انقلاب رشد علمی و تکنیک در ایران فوق تصور کشورهای غربی است.

وی با بیان اینکه کشور ایران در کنار مکتب اهل بیت و استقلال به همه چیز رسیده اما متاسفانه به داشته های خود توجهی ندارد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب به معنی این است که موانع را برطرف کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اختیارات را از سلطه گران به دست مردم رسانده اما متاسفانه مردم خودشان مانع کارشان می شوند، افزود: وظیفه ما در اداره جامعه باید به گونه ای باشد که کارآمدترین انتخاب ها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید زمینه ای فراهم شود که مردم احساس مسئولیت کنند و بدون شناخت قدم برندارند، گفت: در بسیاری از موارد موانع از جانب دولت مردان کشور خودمان است لذا اگر بخواهیم در گام دوم انقلاب قدم بگذاریم باید زمینه ای فراهم کنیم که این افراد مانع نباشند.

 مطالبه گری افزایش یابد

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه آرمان و انقلاب ما اسلام ما است، عنوان کرد: مطالبه گری باید در جامعه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید جلوی تخلفات و بی قانونی را بگیرند و قوای سه گانه نیز پاسخ گوی بی قانونی ها باشند، اظهار داشت: طی چهل سال نتوانستیم چهره زشت دشمن مکار را برای مردم معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سیستم لیبرال دموکراسی دشمن انسانیت است و هیچ مرضی بدتر از تفکر این سیستم نیست، بیان کرد: ویرانی شهرها و آواره کردن زنان و کودکان بر اساس تفکر لیبرال دموکراسی به دنبال اهداف اقتصادی است.

وی با بیان اینکه اخلاق و دین بدون منافع اقتصادی در تفکر لیبرال دموکراسی معنا ندارد، افزود: کشور ایران هیچ چیزی کم ندارد اما مانع داخلی وجود دارد که باید برطرف شوند.

موانع کشور کسانی هستند که از آمریکا و انگلیس پیروی می کنند

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه فضای آلوده مجازی مورد حمایت دولت مردان خود ما است، گفت: برای ایجاد دولت سرزنده و مجلسی بیدار و هوشیار باید زیرساخت کشور را شروع و موانع را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما هیچ عیبی ندارد بلکه انتخاب ما مشکل دارد، عنوان کرد: امروز در گام دوم انقلاب نیاز به حرکتی در چارچوبه علم و قانون است تا بتوانیم دولت اسلامی که کارش رشد مردم است به وجود آوریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هنگامی که عدالت ایجاد شود و در کنار آن ارشاد انجام شود دولت اسلامی خواهیم داشت، اظهار داشت: عدالت اصلی است که قانون و نظام تکوین بر آن استوار و نظام تشریح نیز بر آن تکیه دارد.

وی با بیان اینکه در هر انسانی باید از اینکه به دنبال ترامپ و انگلیس می روند شرمنده شوند چراکه هر فتنه ای در دنیا انجام می شود از جانب این ها است، افزود: موانع کشور ایران احمق هایی هستند که از ترامپ و انگلیس پیروی می کنند.

 تمدن سازی اسلامی شاه بیت بیانیه گام دوم انقلاب

حجت الاسلام جعفری، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: نیاز است در دانشگاه ها بیانیه گام دوم انقلاب تحلیل و تکالیف روشن شود.

وی با بیان اینکه تمدن سازی اسلامی شاه بیت بیانیه دوم انقلاب است، افزود: نسل جوان در این گام به صورت ویژه دیده شده است.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های خراسان جنوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایستایی ندارد و نیاز به پویایی دارد لذا نیروی جدید و جوان باید این کار را انجام دهند.

کد خبر 4767941

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب بیرجند نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند