Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش ارجمند شامگاه شنبه در جشن بزرگ وحدت مسلمانان شیعه و سنی که به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امشب در جمع مردم سلحشور، باایمان، شجاع و سنگربانان نخست ایران و مرزداران غیور و مردان شعر و فرهنگ کردستان هستیم.

اخبار چهره ها - بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان کشور ابراز کرد: براداران و خواهران اهل‌سنت و اهل‌تشیع قرن‌هاست با مهربانی کنار هم زندگی کرده و هیچ‌گاه احساس نکرده که از هم جداییم و امیدواریم این وحدت و انسجام همچنان تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه دین اسلام، دین بزرگی است و دشمنان به آن چشم طمع دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) جایگاه والا و ارزشمندی میان مسلمان دارد اما بدخواهان قصد کوچک کردنش را دارند اما تا زمانی که آخرین فرزند ما به دنیا بیاید و تا قیامت، روزگارمان را با یاد و احساس پیامبر خوبی‌ها سپری می‌کنیم.

داریوش ارجمند با تأکید بر اینکه باید شیوه سبک زندگی و سیره پیامبر مهر و اخلاق و اسلام را به مردم یادآور کنیم، گفت: تا آخرین قطره خونمان در برابر بدخواهان می‌جنگیم.

خادم افتخاری امام رضا(ع) تصریح کرد: متأسفانه در این روزگار کنونی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند اما جوانان ما با دل و خون خود از نظام و کشور دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد: وحدت، اعتقادات و همبستگی ما میان اهل‌سنت و اهل‌تشیع وجود داشته و هیچ‌گاه دوگانگی نداشته‌ایم و این اختلافات در کشورهای دیگر فقط از اندیشه‌های صهیونیست و آمریکایی‌ها تزریق شده است.

هنرمند مطرح سینما و تلویزیون کشور با ذکر اینکه "خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که آنقدر رنگین کمان انسانی اعم از انواع فرهنگ، زبان، لباس، غذا و جغرافیای گوناگون وجود دارد"، عنوان کرد: تمام این نعمت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی در وحدت ما جمع شده است.

ارجمند برگزاری جشن وحدت را تودهنی بزرگی به دشمنان و آمریکا دانست و تصریح کرد: هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داریوش ارجمند هفته وحدت بازیگر مشهور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، گفت: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته کار و کارگر و نشست صمیمی کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت بوده که به احتساب خانواده‌های آنان حدود نیمی از جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه زندگی مردم با تولیدات کارگران عجین است افزود: ارمغان تولید برای کشور ثروت است وثروت نیز رفاه به بار می‌آورد بنابراین توجه به رفاه، آسایش و آرامش جامعه کارگری لازم و ضروری است.


امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: دورنگری در آثار علامه شهیدمطهری در تاریخ مشهود است چرا که شهیدمطهری از عالمان برجسته تاریخ ایران و اسلام شناسی زبده‌ای بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.


به گفته فلاحتی اگر کسی یک دوره آثار شهیدمطهری را مطالعه کندمی‌تواند اسلام شناس شده و توانایی پاسخگویی به شبهات روز را بدست بیاورد
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: بدخواهان درصدد بودند تا به خاطر جرایم گروهک‌ها مرز‌های ایران و پاکستان ملتهب باشد لذا عمده هدف سفر رئیس جمهور ایران رفع این التهابات ۲ کشور بوده که تفاهم نامه‌هایی دراین زمینه صورت گرفت.


امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، افزود: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد، لذا به زودی شاهد شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در جغرافیای تاریخ اسلام خواهیم بود

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ