Web Analytics Made Easy - Statcounter

امرسون در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد و این شاید بهترین خبر برای بارسا باشد که سرمایه گذاری زیادی روی او کرده است.

طرفداری - رویای امرسون دسوزا، مدافع برزیلی رئال بتیس، تاریخ سازی در بارسلونا است.

پس از انتقال امرسون به بارسلونا از اتلتیکو مینیرو در ازای 12 میلیون یورو، کاتالان‌ها که حساب ویژه‌ای روی این دفاع راست برزیلی برای آینده باز کرده‌اند، او را به نصف قیمت به بتیس فروختند اما تا دو فصل بعد اولویت خریدش را در اختیار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرسون که نیم فصل دوم فصل پیش هم در بتیس توپ می‌زد، در 20 سالگی، 9 ماه پس از انتقال به فوتبال اروپا حالا مهره ثابت بتیس محسوب می‌شود. او تاکنون در این فصل لالیگا 9 بازی انجام داده که حاصلش زدن 2 گل و ارسال 2 پاس گل بوده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، امرسون که حالا از سوی تیته به تیم ملی برزیل هم دعوت شده، می‌گوید:

فوتبال را به طور جدی از 16-17 سالگی شروع کردم و حالا پس از تنها سه فصل حضور در رقابت های حرفه‌ای، در بتیس هستم. با بارسلونا هم قرارداد دارم و به تیم ملی دعوت شدم. این یک تجربه شگفت آور است؛ چیزی ورای این دنیا. فوتبال من تازه شروع شده و چیزهای بزرگی می‌خواهم. می‌خواهم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی شوم. دوست دارم تاریخ سازی کنم. یادم هست وقتی به تیم زیر 20 سال برزیل دعوت شدم، باور نمی‌کردم. آن هم رویایی بود که به حقیقت پیوست. حالا هم همان احساس را دارم. با این حال اکنون بازیکن بسیار بهتر و آماده تری نسبت به آن زمان هستم و می‌خواهم بهترین عملکرد را در تیم کشورم داشته باشم.

هدفم در وهله اول، تاریخ سازی در بتیس است؛ باشگاهی ریشه دار با هوادارانی فوق العاده که هر بار در ورزشگاه جو منحصر به فردی ایجاد می‌کنند. اما حقیقت این است که به بازگشت به بارسلونا هم فکر می‌کنم. به اینکه به آنجا بروم و خودم را به ترکیب اصلی تحمیل کنم. ولی باید زمان داد. به سختی تلاش می‌کنم تا وقتی فرصت دست داد، هدر نرود. رویایم تاریخ سازی در بارسا است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد

 تیم فوتبال النصر ریاض با هت‌تریک رونالدو حریف خانگی‌اش در لیگ حرفه‌ای عربستان را با شکست ۶گله بدرقه

به گزارش تسنیم، در یکی از دیدارهای امشب (جمعه) هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر از الوحده میزبانی کرد و در پایان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد.

برای تیم شهر ریاض در این بازی کریستیانو رونالدو (5، 12 و 52)، اوتاویو (18)، سادیو مانه (45) و محمد الفتیل (88) گل زدند.

النصر در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد